Tot mijn grootste verbazing is mijn zadelpen een 30.8...
De fiets is een Giant ter info...
HELP ?!
zie pbDacuba wrote:Merkte al een paar dagen dat na elke rit ik mijn zadel terug horizontaal moest zetten, dus daarom wil ik gewoon een nieuwe plaatsen.
Tot mijn grootste verbazing is mijn zadelpen een 30.8...Maar NERGENS vind ik een 30.8 maat... Nu is mijn vraag kan een 30.9 er in of zou ik dit toch beter niet riskeren?
HELP ?!
Jij stuurde een zadelpen van 30.9, ik heb een 30.8 nodig.sastra wrote:zie pbDacuba wrote:Merkte al een paar dagen dat na elke rit ik mijn zadel terug horizontaal moest zetten, dus daarom wil ik gewoon een nieuwe plaatsen.
Tot mijn grootste verbazing is mijn zadelpen een 30.8...Maar NERGENS vind ik een 30.8 maat... Nu is mijn vraag kan een 30.9 er in of zou ik dit toch beter niet riskeren?
HELP ?!
Post by Kristof Huyck »
Ik heb in mijne Giant een Ritchey 30.9 zadelpen gestoken, dus het gaat zeker en vast.Dacuba wrote:Jij stuurde een zadelpen van 30.9, ik heb een 30.8 nodig.sastra wrote:zie pbDacuba wrote:Merkte al een paar dagen dat na elke rit ik mijn zadel terug horizontaal moest zetten, dus daarom wil ik gewoon een nieuwe plaatsen.
HELP ?!
Ookal zijn hier mensen die zeggen dat een 30.9 zal passen, ik ga het toch ni proberen
Grt,
Dacuba