Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Mij gaan ze zondag kunnen spotten ergens in de heverleedse bossen.
De Meerdael classic 100km en1500Hm niet slecht mijn gedacht. En niet zo ver :wink: :wink:
Wie gaat er mee.
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

TimDC wrote:Ik ga zondag waarschijnlijk naar Boom. Eerst de toer rijden van 40km met mijn eigen velo en daarna een testfietske op de kop proberen te tikken. Kan ik nog een toerke van 17km doen. Ik ben eens nieuwsgierig, hopelijk is Cannondale daar ik zou graag eens een scalpel testen.
Als ge nog een plaatske in uwen auto hebt, wil ik wel meegaan...
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

acesventura wrote:
TimDC wrote:Ik ga zondag waarschijnlijk naar Boom. Eerst de toer rijden van 40km met mijn eigen velo en daarna een testfietske op de kop proberen te tikken. Kan ik nog een toerke van 17km doen. Ik ben eens nieuwsgierig, hopelijk is Cannondale daar ik zou graag eens een scalpel testen.
Als ge nog een plaatske in uwen auto hebt, wil ik wel meegaan...
Ha dat is leuk ik zal je komen halen ok!! Ik bel je nog wel :bounce:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik heb even gekeken naar de aanwezige exposanten en het was niet echt indrukwekkend. Zoals hier ergens op het forum staat: de grote merken hebben andere verplichten die dag (Tour start :wink:)

Wat leuk zou zijn is een evenement zoals Happy Bike Days in September/Oktober met de 2011 modellen :drunk:
Bestaan er trouwens nog zulke evenementen?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Kristof Huyck wrote:
Ik heb even gekeken naar de aanwezige exposanten en het was niet echt indrukwekkend. Zoals hier ergens op het forum staat: de grote merken hebben andere verplichten die dag (Tour start :wink:)

Wat leuk zou zijn is een evenement zoals Happy Bike Days in September/Oktober met de 2011 modellen :drunk:
Bestaan er trouwens nog zulke evenementen?
Zou idd beter zijn. Happy bike days is met de 2010 modellen op een moment dat vele modellen dan reeds uitverkocht zijn #-o
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Vandaag, in Boom een mooi technisch parcours gereden, 1 maal met de ondertussen vervloekte rohloff en een 2de maal met een titanium twentyniner van http://www.bikeboutique.eu, een ware openbaring. =P~

Zeker, als je weet dat deze van een starre carbonvork was voorzien. De gemakkelijkheid van sturen & het comfort had ik niet voor mogelijk kunnen houden... een echte aanrader! :bounce: =D>
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

acesventura wrote:Vandaag, in Boom een mooi technisch parcours gereden, 1 maal met de ondertussen vervloekte rohloff en een 2de maal met een titanium twentyniner van http://www.bikeboutique.eu, een ware openbaring. =P~

Zeker, als je weet dat deze van een starre carbonvork was voorzien. De gemakkelijkheid van sturen & het comfort had ik niet voor mogelijk kunnen houden... een echte aanrader! :bounce: =D>

Ik heb vandaag ook in Boom gereden, was mijn eerste rit met de Niner Air9 en zoals u het beschrijft is het inderdaad een ware openbaring om met een twentyniner op pad te zijn, zeker een aanrader.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik ben blij dat jullie dezelfde bevindingen hebben bij 29ers dan ikzelf tijdens HBD in Malmedy :wink:

Alé, wie koopt er nu het eerst een 29er hier :-)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Om even verder te gaan ivm discussie over Titanium, Carbon, Alu en Staal:
http://www.lexasoft.com/rood/FAQ/8_5_Ve ... eriaal.htm
(zoals je ziet bij carbon = goed demping van trillingen :wink:)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gisteren een super mooie rit gereden. Begin van de rit was geen echter platte kak 8) Ja watte datte !! BUT : what goes up most come down ... oef ;-)

-> Raid des Sorcières 2011 count me in !

Gisteren wel veel niner's gezien. Op de blauwe met de Lefty na is het exclusieve er al af :-(

Ik wacht nog een 2 tal jaar voor er iets nieuw gaat volgen ... alhoewel zoiets me wel kan bekoren

http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... only-36237
Post Reply