Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
She's ready to ruuuuuuuuuuuuuuuuuumble
Foto's in the field volgen zo snel mogelijk. Ik kan amper wachten om mijn nieuwe aanwinst den bos in te jagen.
Rode I-links worden nog vervangen, de volledige bike komt in de zwarte mini i-links maar ik kwam niet toe met 1 setje maar zo kan ik al rijden

Foto's in the field volgen zo snel mogelijk. Ik kan amper wachten om mijn nieuwe aanwinst den bos in te jagen.
Rode I-links worden nog vervangen, de volledige bike komt in de zwarte mini i-links maar ik kwam niet toe met 1 setje maar zo kan ik al rijden

Last edited by Chimaera on Mon 05 Jul 2010 17:55, edited 1 time in total.
+1, 3w niet kunnen biken door dit zadel...Dr.Gonzo wrote: Op ne speedneedle kon ik amper wachten om thuis te zijn !!!
Amai mijn hol.
En waarom verknoeit men altijd zo'n prachtig bike met rode accenten die het totale plaatje om zeep helpen, zoals die rode kabelgaine en rode handvatten
Knappe bike (op een paar details na)
- saiko
- Test team
zou ook goed kunnen maar op die detailfoto viel me op dat die leiding daar redelijk bloot en kwetsbaar ligt.
Als de bevestiging op een andere plaats had gestaan was ze mss niet geraakt bij het vallen en was de korte bout ook geen probleem geweest.
Misschien een combinatie van de drie, plaats bout,vallen,korte bout.
Allemaal maar veronderstellingen natuurlijk.
Als de bevestiging op een andere plaats had gestaan was ze mss niet geraakt bij het vallen en was de korte bout ook geen probleem geweest.
Misschien een combinatie van de drie, plaats bout,vallen,korte bout.
Allemaal maar veronderstellingen natuurlijk.
- Chimaera
- Mountainbiker
Als je de post boven de foto's had gelezen dan wist je dat de rode i-links nog worden vervangen. De set mini i-links kwam niet toe voor de hele bike en met de rode die ik nog had liggen kan ik nu toch al testrijdenRigolleM wrote:+1, 3w niet kunnen biken door dit zadel...Dr.Gonzo wrote: Op ne speedneedle kon ik amper wachten om thuis te zijn !!!
Amai mijn hol.
En waarom verknoeit men altijd zo'n prachtig bike met rode accenten die het totale plaatje om zeep helpen, zoals die rode kabelgaine en rode handvatten![]()
Knappe bike (op een paar details na)
grtz