Zo 11/07/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Motorbiker wrote:Op de Supercowboy ook veel afgewaaide takken (heb ik deels opgeruimd), maar ook één grote boom. Dat gaat een zaagske en een beitelke nodig hebben.
met 't hamerke en 't beitelke 3 bomen (boompjes) verwijderd die zich over onzen track gelegd hadden. + nog wa takskes en stronkskes opgekuisd. Hier en daar heb ik wa kietelhaar laten staan, westie van jullie wakker te houden :lol:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Deze morgen na een nachtje werken in het naar huis fietsen nog eens de matras op en af gereden. LOL. Questi van wat training. hehehehe
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) De tegenterters zullen oek van de partie zin .
:-? SLICK , :evil: METALBIKER , #-o MASK , 8) SLAPPETIEZE , ............. .
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote:
Motorbiker wrote:Op de Supercowboy ook veel afgewaaide takken (heb ik deels opgeruimd), maar ook één grote boom. Dat gaat een zaagske en een beitelke nodig hebben.
met 't hamerke en 't beitelke 3 bomen (boompjes) verwijderd die zich over onzen track gelegd hadden. + nog wa takskes en stronkskes opgekuisd. Hier en daar heb ik wa kietelhaar laten staan, westie van jullie wakker te houden :lol:
Doe ma alles weg, geen kietelhaar voor mij want kheb zelf geen beschermende dons meer op de benen :lol:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

verkennen en trainen
cowboy, super cowboy, matras...
Bende zotten
Zondag zal ik telkens de eerste beneden zijn :lol:
(al heeft dat meer te maken met mijn vakantiefiguur #-o )

Hoe laat start de bende?
De zon is al om 5u40 op :lol: :lol:
En ik ook, ksta nog op het uur van ginder achter (+6u)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

ben ook aant overwegen om dië kant is te testen ... kwestie van wa km-ekes te vreten, want qua hm's is da geene vette zeker hé ...

zijn ze nog op één hand te tellen voor de 70 à 80 km ?
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

uncle sam wrote:
cowboy peter wrote:
Doe ma alles weg, geen kietelhaar voor mij want kheb zelf geen beschermende dons meer op de benen :lol:
Ook nog t stof en evnetuele modderpoelen weghalen zeker, zodat uw witte banden proper blijven :P ? Of heb je al maxi verpakking signal extra white besteld :lol: :lol: :lol: ?
Tot zondag! Widder starten rond 7u30

@ Ikke met de fiets, 't zijn niet altijd massa's hm's die uw gemiddelde naar beneden halen :wink:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

S-Biker Gino wrote: @ Ikke met de fiets, 't zijn niet altijd massa's hm's die uw gemiddelde naar beneden halen :wink:
'k heb allen tijd, zelfs den helen dag ast moet :wink: , bij mij gaat het ni écht altijd over de avg speed. Als ik die langere afstanden doe heb ik liever wa minder hm's om toch nog tot het einde te geraken. Dit is voor mij gewoon om is wa conditie bij te kweken. :roll:
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

ikke met de fiets wrote:
S-Biker Gino wrote: @ Ikke met de fiets, 't zijn niet altijd massa's hm's die uw gemiddelde naar beneden halen :wink:
'k heb allen tijd, zelfs den helen dag ast moet :wink: , bij mij gaat het ni écht altijd over de avg speed. Als ik die langere afstanden doe heb ik liever wa minder hm's om toch nog tot het einde te geraken. Dit is voor mij gewoon om is wa conditie bij te kweken. :roll:
Dan ga je u daar goed amuseren! Just gepast doseren zodat ge op den après nog wat gerstenat kunt opheffen, that's the spirit! :wink:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Baeske wrote:"Klein Zwitserland" is een benaming van een tamelijk technisch bosje(pure fun) ,gelegen langs het kanaal te Ingelmunster. =P~
Heeft zijn naam te danken aan de vele "bultjes" die in dit parcours zitten.
Hier ergens ? :lol: :lol:
http://maps.google.be/maps?f=d&source=s ... 6&t=h&z=17
Post Reply