Za 03/07/2010 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Deze ook gereden, vond deze meer dan voldoende..
Er kon meer uit gehaald worden, soms heb ik es van het parcours afgeweken om een gekend stukje bij te nemen, maar ik heb me eigenlijk totaal niet verveeld. In deze streek zijn langere stukken weg onvermijdelijk, of je moet doen zoals vroeger Oostrozebeke, Ingelmunster en Gits.. Offroad maken, maar niet iedereen beschikt over zo'n zotten =D> die daar hun tijd willen insteken
Wortegembos passage is altijd top. De gavers blijven ook geestig.

Als ik toch kritiek moet geven: de plaats van de pijltjes.. Soms es te hoog, soms te vroeg, maja, als 't ma da is :-D

@ zeffi: rij de grote toer jongen, de 25 was eerder al aangekondigd als familietocht!

Tot volgend jaar
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

prideandglory1891 wrote:Deze ook gereden, vond deze meer dan voldoende..
Er kon meer uit gehaald worden, soms heb ik es van het parcours afgeweken om een gekend stukje bij te nemen, maar ik heb me eigenlijk totaal niet verveeld. In deze streek zijn langere stukken weg onvermijdelijk, of je moet doen zoals vroeger Oostrozebeke, Ingelmunster en Gits.. Offroad maken, maar niet iedereen beschikt over zo'n zotten =D> die daar hun tijd willen insteken
Wortegembos passage is altijd top. De gavers blijven ook geestig.

Als ik toch kritiek moet geven: de plaats van de pijltjes.. Soms es te hoog, soms te vroeg, maja, als 't ma da is :-D

@ zeffi: rij de grote toer jongen, de 25 was eerder al aangekondigd als familietocht!

Tot volgend jaar
kweet wel, maar dat de 35 samen met de 25 viel was eerlijk maar zwak voor de mountainbikers
VHJ
Mountainbiker

Post by VHJ »

Hier ook net terug uit Waregem,gekozen voor 55km.Prachtige tocht. met 2 bevoorradingen dik in orde De bepijling vond ik maar zo. maar ik vond het tocht een mooie tocht. proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar =D> =D> =D>
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook afgezakt, mooie tocht gereden in een goed weertje. Bepijling was inderdaad op bepaalde plaatsen onduidelijk. Soms ook hier en daar een overbodig strook( rond voetbalpleintje op het Gaverke), terwijl ze dan weer mooie stroken ( in Wortegemse bossen en bosje op 500m van feesttent) overlieten.
Groeties
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ze rijd met zwarte speci met xt wielen, en ze reed de 55
Lisalized
Mountainbiker

Post by Lisalized »

Deze morgen rond 8u30 vertrokken vanuit Ingelmunster. Met een plannetje op zak, speciaal gemaakt door ons pa zodat ik het zeker zou vinden. :roll:
Door de wat zwakkere benen dan anders vanwege de examens dacht ik eraan om af te slaan en de 35 te volgen. Ooigem bos, de stukjes langs de vaart en de benen die uiteindelijk wat los kwamen overtuigden mij om toch de 55 te rijden.
En ik moet wel degelijk zeggen dat de organisatie er wat moois van heeft gemaakt! Al de goede offroad stukken zaten erin! =D>
Uiteindelijk moe maar voldaan thuis aangekomen met 80km.
Tot volgend jaar!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen héél vroeg vertrokken voor de 55 en het was dik in orde.
Mooi tochtje, gevarieerd, mooie stroken bos en idd een gewone doch goede bevoorrading met alles wat nodig is!! De bepijling was idd op bepaalde plaatsen onvoldoende, maar kom we gaan nu niet muggeziften!!!
De mensen van de organisatie hebben een dikke pluim verdiend en volgend jaar kom ik hier zeker en vast terug, al was het maar voor de héél lekkere 'oofflakke" =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Ben tevreden dat ik naar hier gekomen ben, en niet in mijn eigen streek (Knesselare en Maldegem) rondgetoerd heb. Heb me geamuseerd op de technische stroken. Als topper dat modderig kronkelpad met die putten en plassen, en het crossparcours met die opeenvolgende bergskes. Heul leuk. Ook de vele andere bosjes en doorsteekjes langsheen de autostrade (?) waren leuke dingen. Er zaten zelfs nog hoogtemeters in met de dubbele beklimming van de Kleitberg en dan nog eens een klimmend stukje op de Zilverberg (?). Goede organisatie, bevoorradingen dik in orde, bepijling kon inderdaad ietsken "anders" zoals hierboven reeds gemeld. En de "Oofflaoke" smaakte net zo goed als onze Gensche Uufflakke :-D :wink:
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Vorig jaar ook gereden en nu dit jaar terug van de partij voor de 55km.
Was weer een mooie tocht met veel technische stroken in Ooigembos en langs de grote baan die boskes op en neer met uitstekende wortels die er gladdig bijlagen door de regenval. Zeer goede bevoorradingen . En die tent met dat vriendelijk gezellig sfeerke . Lijk me daar een leuke buurt die Waterhoek in Waregem. Een opmerking, niet te vroeg de eerste bepijling plaatsen. Tegen da je er was zat er soms 50 a 100 meter tussen en da remt den boel af . Maar kom zeker terug volgend jaar al was het maar voor dien lekkere hoofdvleesboterham. :wink: 8) greets
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

wij zijn hier vertrokken met 5 steenbakkers en 2 (nog) niet steenbakkers!!de ganse rit in de regen gereden maar toch genoten van gezelschap en parcour.het werd ons nogal gauw duidelijk dat er weer enkele simpele zielen zich aan het vermaken waren...ooigem bos...niet gehad :evil: de pijlen wezen rechtdoor en op de gavers was de chaos kompleet [-X pijlen die alle kanten uitwezen!!waarschijnlijk zijn wij niet de enigen die dit tegengekomen zijn in de namiddag.aangekomen met een 5-tal km te weinig op de teller door het missen van de lus ooigembos!!nog ne gezellige aprés en met de bike terug naar huis gefietst,toch voldaan en met een goed gevoel!!volgend jaar...graag en hopelijk blijven de pijltjes-hooligans dan ver weg van het parcour!!(of ik zet er mijn tanden ne keer in!!)waterhoek...bedankt voor de organisatie!! =D>
dingo 8)
Post Reply