Fietscomputer: Ciclomaster

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

PeterV wrote:of bestaan er verschillende soorten "markers"?
...niet dat ik weet :roll:
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

PeterV wrote:Hoe kan het programma uit de gegevens het soort oppervlakte bepalen?
Dat doet het programma dus niet, je moet het zelf ingeven in CycloTour.
Tr@ndy
Mountainbiker

Post by Tr@ndy »

Gizmo wrote:ik heb al meegemaakt dat ik geen signaal had welke kwam doordat die pinnekes geen contact hadden bij het inschuiven op de houder, het kwam dan uit dat bij het afspuiten van de bike er wat water op was terechtgekomen en een beetje corrosie was ontstaan deze een beetje weggekrabt en alles marcheert nu terug zonder probs.

Gizmo
Ik had bijna mijne fietscomputer door het venster gesmeten. Het éne moment gaf hij de snelheid en dan weer niet, en ten slotte meer niet dan wel. Nieuwe pillen erin, en de magneet nog eens opnieuw goed gezet, en nog altijd niks :evil: :( :evil: Dan de contactpunten afgekrab en alles werkt weer perfect. MERCI Gizmo (trouwens, zo heet mijn kat ook) :bounce: :bounce: :bounce:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

kleine hint :

Bij hevige regen en een schuin geplaatste ciclo (dus dat ge de aflezing makkelijk kunt lezen) sijpelt het water langs de achterzijde over de contactpunten naar beneden, een buitje kan allemaal geen kwaad maar bv zoals in Waregem alst 2uur aan een stuk aant regenen was (allez bijna) dan stopte de meting. In dat geval droog maken de handel en de houder wat schuiner zetten weg van jou. Aflezen gaat dan wa minder makkelijk maar je metingen blijven OK, en die grafiekskes daar kick ik vooral op :-&
metal
Mountainbiker

Post by metal »

Ik zou mij graag ook een ciclomaster CM436 ALTI M aanschaffen.
Kan deze gemonteerd worden op een stuurpen met diameter van 3,5 cm?

En waar kan ik hem best kopen (beste prijs)?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

da gaat zeker Metal, er zitten drie of vier verschillende O ringen in waarmee je de houder aan het stuur kan bevestigen.
de prijs is denk ik het beste bij van eyck of bij den duits zoals ze hier zeggen.

bij Rose Versand = http://www.roseversand.de/rose_main.cfm ... 78&CID=175

bij action sports = http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=172

en bij Futurum shop = http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... id=9017020

Gizmo 8)
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

bij bike sportive in haacht 150 euro

ne maat heeft dieje daar woensdag gaan halen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik vraag me af van waar ze die prijzen allemaal halen hoor, ik de mijne een klein jaar geleden nu maar 110 € betaald bij van eyck in aalst, mss daar es kijken he of in tessenderlo .

Gizmo 8)
Guest

Post by Guest »

Bike Sportive is een kleinhandelaar en VE een groothandelaar. Gezien ze allebei moeten eten is het verschil nogal logisch.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

Gizmo wrote:ik vraag me af van waar ze die prijzen allemaal halen hoor, ik de mijne een klein jaar geleden nu maar 110 € betaald bij van eyck in aalst, mss daar es kijken he of in tessenderlo .

Gizmo 8)
ik zal is op ne woensdagnamiddag of ne zaterdag daar is binnenspringen voor de prijzen daar te bekijken (in tessenderlo). Het enige waar ik mee zit is de garantie, ik zou ook nog nieuw pedalen moeten krijgen in de plaats van de bbb's die stuk gegaan zijn, ik heb deze binnengedaan 2 dagen voor de tt van tielt-winge, en nog niks van gehoord. Zal daar nog is achter horen als ik daar ben.
Post Reply