http://www.trekbikes.com/bikes/2005/index_preview.jsp
!!! 2005 !!!
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Ik dacht dat dit de Scalpel van Christophe Sauser was, waarmee hij nu rond rijdt ? Wordt dit nu het nieuwe model 2005 ?
Fieldbiker
- Wacko007
- Mountainbiker
Wat ik allemaal opvang is Trek, maar wat wil je anders... zit vol ongeduld te wachten op de eerste prentjes van mijn nieuwe bike voor 2005...
Ik heb een flauw vermoeden dat deze fiets enkele gelijkenissen zou vertonen met de Fuel 100 voor 2005...
Vooral de blauwe tint op de achterbrug vertonen verdacht veel gelijkenissen met de aanpassingen aan de kleur op de Elite 9.8 voor 2005 eerder gepost. De nieuwe RS Ario demper zou ook kunnen wijzen op een 2005 prototype. Een schijfremoptie was er in 2004 ook niet. De afwezigheid van patten ter hoogte van de velgremmen ontbreken, wat volgens mij in 2004 modellen onmogelijk is, tenzij iemand met een Fuel 98 disc me kan bevestigen dat die een achterbrug heeft zonder patten. Dan is de brug gewoon vervangen...
Ofwel zit ik helemaal verkeerd en is dit de fiets van Roland Green speciaal voor hem aangepast
Trek Fuel 100 '05???
Greetz,
Julien.
Ik heb een flauw vermoeden dat deze fiets enkele gelijkenissen zou vertonen met de Fuel 100 voor 2005...
Vooral de blauwe tint op de achterbrug vertonen verdacht veel gelijkenissen met de aanpassingen aan de kleur op de Elite 9.8 voor 2005 eerder gepost. De nieuwe RS Ario demper zou ook kunnen wijzen op een 2005 prototype. Een schijfremoptie was er in 2004 ook niet. De afwezigheid van patten ter hoogte van de velgremmen ontbreken, wat volgens mij in 2004 modellen onmogelijk is, tenzij iemand met een Fuel 98 disc me kan bevestigen dat die een achterbrug heeft zonder patten. Dan is de brug gewoon vervangen...
Ofwel zit ik helemaal verkeerd en is dit de fiets van Roland Green speciaal voor hem aangepast
Trek Fuel 100 '05???
Greetz,
Julien.
- Wacko007
- Mountainbiker
Ik zie het nog steeds nie... Enkel een grijs uitstekel, maar dat is de doorloop van de kabel van de schijfrem. Iets blauw zie ik niet. Als er iets zou moeten zijn, dan is dat ter hoogte van de "Powerbar" sticker, maar er is niets anders te zien...
Hetgene wat je in blauw ziet ONDER de staande achtervork is ook een kabelstop, die van de a. der. Op een Fuel staan de nokken voor velgremmen er boven.
Greetz,
Julien.
Hetgene wat je in blauw ziet ONDER de staande achtervork is ook een kabelstop, die van de a. der. Op een Fuel staan de nokken voor velgremmen er boven.
Greetz,
Julien.
-
Dennis
- Mountainbiker
Ik denk niet dat Cannondale speciaal voor Sauser een fiets gaat maken met carbon buizen, als het niet de bedoeling is dit ook op de productiemodellen zo te brengen. Maar of dit al in 2005 zo gaat zijn is eigenlijk ook voor mij een vraag.Fieldbiker schreef
Dennis schreef:
Hier de Scalpel 2005
http://www.forumfree.net/?t=1765768&view=getlastpost
Ik dacht dat dit de Scalpel van Christophe Sauser was, waarmee hij nu rond rijdt ? Wordt dit nu het nieuwe model 2005 ?
Fieldbiker
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Zeg wacko,Trek komt precies met iets nieuws uit,klik den deze eens aan ;
http://www.mountainbike-magazin.de/sixc ... _neueteile
http://www.mountainbike-magazin.de/sixc ... _neueteile
-
Guest
Post by Guest »
Bij Merida hebben ze de'noodkreet'van de klant begrepen. Brengen ze in 2005 naast de full XTR versie toch ook wel een X.O versie (met X.9 triggers) uit zeker met Marta schijfremmen en DTSwiss wielen.
Fietsen worden gepresenteerd op de beurs van Friedericjshaven eind deze maand.
Wie interesse heeft (en veel geld :D ) ik beschik over alle prijzen 2005.
Fietsen worden gepresenteerd op de beurs van Friedericjshaven eind deze maand.
Wie interesse heeft (en veel geld :D ) ik beschik over alle prijzen 2005.
Last edited by Guest on Fri 13 Aug 2004 23:45, edited 1 time in total.