Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
8euro20, volledige fiets inclusief alle nodige tjoepkes_alain_ wrote:Geef dan 5 euro uit voor een cheapass simpele gaine
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
De voorderrie wordt ook nog bang afwachten, door de vorm van het frame hangt de voorderrie volgens mij vrij hoog tov het grootste kettingblad (38T). Hopelijk krijg ik geen problemen tijdens het rijden, stationair schakelt hij perfect.
Schakelen zal geen prob zijn, op grellige afdalingen ga uw ketting op uwe voet droppen, ik weet dat.....
- ketting zo kort maken als't kan......nog korter...
-van uwen oude 42 bashlippen maken:
ge lost zo 2 problemen op, ipv rondellen voor uw tanwielbladen, gebruikt ge de oorspronkelijke tandwielhollekens, die armkes dremelt ge af tot ge zo'n 2 of 4 vikingbijltjes overhoudt....
ik gebruik er maar 2, ik daal ALTIJD af met mijne rechtervoet naar achter, dus enkel 2 lipkes boven mijn tandwiel in die positie.
Ik had 1st de tanden van zo'n 42(38) afgeslepen om ne bashguard te hebben, mor gewichtsgewijs kunde dan evengoed tripple rijden, dus dan de ring opengesneden, zodat ge dus 4 lipkes overhoudt...
Snaptet???
Schakelen zal geen prob zijn, op grellige afdalingen ga uw ketting op uwe voet droppen, ik weet dat.....
- ketting zo kort maken als't kan......nog korter...
-van uwen oude 42 bashlippen maken:
ge lost zo 2 problemen op, ipv rondellen voor uw tanwielbladen, gebruikt ge de oorspronkelijke tandwielhollekens, die armkes dremelt ge af tot ge zo'n 2 of 4 vikingbijltjes overhoudt....
ik gebruik er maar 2, ik daal ALTIJD af met mijne rechtervoet naar achter, dus enkel 2 lipkes boven mijn tandwiel in die positie.
Ik had 1st de tanden van zo'n 42(38) afgeslepen om ne bashguard te hebben, mor gewichtsgewijs kunde dan evengoed tripple rijden, dus dan de ring opengesneden, zodat ge dus 4 lipkes overhoudt...
Snaptet???
- Chimaera
- Mountainbiker
Hebde daar geen fotoke van ?El Perro Diablo wrote: -van uwen oude 42 bashlippen maken:
Snaptet???