ksal straks ne foto pakken van het volledige stuur zenne :-pEl Perro Diablo wrote:Wanneer komt de rest van 't stuur erop?
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Trust me, you ain't seen NOTHING yet, het kan nog veeeeeeeeel ergerChimaera wrote:whahaha nen barend me shiftersgulle ze erg
, ik rij der graag mee met zo'n stuurkes dus ...
- Chimaera
- Mountainbiker
Den flux is nog steeds niet afgewerkt. Ik had geprobeerd om de bij de mini i-links bijgeleverde framestops vast te maken aan het frame met strapkes maar bij het schakelen schuiven die er gewoon vanorder. Dus moest ik noodgedwongen de parels van shifters tot derailleurs leggen. Helaas is 1 set niet genoeg voor heel de bike evenals de gewone i-links die ik nog had liggen komen een 30cm te kort grrrrrrrr
De voorderrie wordt ook nog bang afwachten, door de vorm van het frame hangt de voorderrie volgens mij vrij hoog tov het grootste kettingblad (38T). Hopelijk krijg ik geen problemen tijdens het rijden, stationair schakelt hij perfect.
Nu is het dus nog ff afwachten of ik mijn doel heb bereikt. Met maxxlites en DA cassette is dat geen probleem maar dit wordt een marathonbike en ik denk niet dat mijn benen in de ardennen gaan appreciëren als ik met 26-38 vooraan en 12-27 achteraan ga rijden
Dus hierbij nog eens :
Weet iemand een i-link dealer in de buurt van Lier ?
Of heeft iemand een overschotje van rode i-link parels
Of een overschotje van zwarte mini i-link parels
anders moet ik bij nino bestellen en dan mis ik weer een bike-weekend
greetz
De voorderrie wordt ook nog bang afwachten, door de vorm van het frame hangt de voorderrie volgens mij vrij hoog tov het grootste kettingblad (38T). Hopelijk krijg ik geen problemen tijdens het rijden, stationair schakelt hij perfect.
Nu is het dus nog ff afwachten of ik mijn doel heb bereikt. Met maxxlites en DA cassette is dat geen probleem maar dit wordt een marathonbike en ik denk niet dat mijn benen in de ardennen gaan appreciëren als ik met 26-38 vooraan en 12-27 achteraan ga rijden
Dus hierbij nog eens :
Weet iemand een i-link dealer in de buurt van Lier ?
Of heeft iemand een overschotje van rode i-link parels
Of een overschotje van zwarte mini i-link parels
anders moet ik bij nino bestellen en dan mis ik weer een bike-weekend
greetz