Omgeving Leuven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Ben ook van leuven ma ik ben 15 :bounce:
Zoek een paar mannen die mij wat tips kunnen geven en waar da ik moet achter hangen(dus mannen die beter en sneller zijn dan mij)want als ik met mijn pa ga biken en als ik dan is ff doortrek ofzo moek altijd wachte of op elke iet wat steile klim moekk altjid boven wachten, maar het nadeeel is dat ik dan geen "lijn"krijg in de rit.
Geo Bhiker

MTB bike partner omgeving Leuven

Post by Geo Bhiker »

Ben zelf van Winksele, 47 jaar, snelheid op MTB parcours 18 per uur gemiddeld. Wil ook graag wat samen biken. Toertochten op zondag of 's avonds in de week. btm@herent.mailshell.com
orgistje
Mountainbiker

Post by orgistje »

Ik ben er 23, student in gent momenteel, maar ik verhuis normaal gezien volgend jaar (lees september 2004) naar leuven centrum!

Ik zou er ook graag gaan moutainbiken in de week (1x), in het weekend zit ik dan meestal terug in IEPER (waar mijn ouders wonen)

Ik zit op een gemiddeld niveau!

(maw, als ik niet teveel pintjes gedronken heb, kan ik gezwind een bergje op :) )
Airrider
Mountainbiker

Omgeving Leuven

Post by Airrider »

Hey, ben 24 uit Leuven, zoek sportvrienden in het algemeen, ik doe ook aan fitness en zwemmen, ben student aan de khl.
Meisjes, koppels en venten, iedereen welkom, sportief of wandelen, beide moeten kunnen! Mijn niveau is goed, vooral sterk, konditie ben ik aan het bijwerken.
Tot zeer binnekort op de fiets,
Cedric
nicman
Mountainbiker

Post by nicman »

Hallo Cedric,
Wat studeer je aan de KHL ?

Nico (uit Holsbeek)
Airrider
Mountainbiker

HEY

Post by Airrider »

Hello Nico,
Ik begin pas aan de KHL... Crimino. Deze week heb ik slick bandjes gemonteerd en ga ik wat van het zonneke genieten op de platte wegskes 8) , gisteren langs de Vaart gereden en een gemiddelde van 33 gereden op 68km, niet zo slecht dacht ik... verschoot en genoot dus;-)
Bon, mischien wel tot een ritje, waar trek je zo heen en wat voor een conditie heb je? tot op het fietske dan? groetjes Cedric
Last edited by Airrider on Tue 13 Mar 2007 21:12, edited 1 time in total.
Fredwitrave
Mountainbiker

Post by Fredwitrave »

Dag Cedric,

Ik wens je heel veel succes met je studie en de toekomst! Goed dat je de draad terug opgenomen hebt.

Ik woon in Heverlee en ga regelmatig MTB'en in Meerdaalwoud. Moet wel zeggen dat ik niet super sportief ben: gewoon een simpele amateur. ben ook niet zo competitief ingesteld en zo.

Er zijn in Leuven ook heel wat MTB- clubs waar je zeker terecht kan voor Bikematen: 'Zoeknk' of de 'Downhil Bikers'.

Misschien tot later.
Fredwitrave
Mountainbiker

Post by Fredwitrave »

Was nog effe vergeten te zeggen: een stevige wandeltrektocht in de Ardennen doe ik ook wel regelmatig.
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Yieps,
ik zoek anders ook een compagnon om 1 à 2 keer per week een toer te doen in Leuven. Ben student en ik zoek dus bij voorkeur een andere student die ook nogal variabele lesroosters heeft en die ook wel al eens een lesje durf overslaan. Verder is het de bedoeling om op het gemak (22 a 25 per uur) te rijden op de baan (geen offroad), wel met een mtb.
Heb wat motivatieproblemen de laatste tijd en dat heeft vooral te maken met altijd alleen te moeten trainen.. En als we wat in form willen blijven...
Je laat maar iets weten. (zowel diegene die reeds postten (cannonced ea) als de anderen)
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

weinig fietsende studenten kennelijk...
Post Reply