sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Kabush is om te kopen met Belgisch bier.

RM is nu chinese shit, da kan nooit op tegen handmade in B' Hell 'gium, dus gene schrik hebben dude.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

pocoloco wrote:10e en hij schuift 2 plaatsen op in de algemene rangschikking: 14e op een zuchtje van plaatsen 12 en 13...
Ik kreeg deze nacht een sms binnen dat Elias en Kabush morgen (vandaag dus) van fiets gaan veranderen ?? Ik weet niet of dat een grap is of niet...
Indien niet weet ik niet of ik blij of ongerust moet zijn: stel dat Rocky Mountain ook zo'n bike uitbrengt kan ik mijn boeltje wel plooien vrees ik :roll:
Of dat Rocky Mountain in Elias geïnteresseerd is, dat kan ook natuurlijk :-D !
In de namiddag weten we meer, 't is daar nu nacht.
Da zou héééél straf zen!
peter
Mountainbiker

Post by peter »

Laat ons hopen dat Rocky enkel geïnteresseerd is in Elias. 8) Goed voor jou en goed voor Elias. :-D Het strafste van den Elias moet nogaltijd komen.
Als die eens echt begeleid zou trainen, met zo'n basisuithouding. :drunk: #-o Hij krijgt er ook langzaam de leeftijd voor.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Ik weet het nog niet zeker maar ik denk toch dat het een grap is van de "Belgian Avenue" in Canada. Ik bel zo meestal rond een uur of 1 à 2 uur 's nachts (ik heb teammanager Trekkie een gsm meegegeven) , dan zijn de eerste racers waaronder Elias binnen.
Dan zijn er nog geen uitslagen maar toch al een indruk en dan sturen ze me 's nachts via verschillende bronnen nog sms'jes.

Deze nacht nog eens bellen, 't blijft spannend hé :-D !

We hebben daarnet vergaderd en vermits er uit het buitenland ook al interesse begint te komen is er besloten om de handen uit de mouwen te steken en een eerste serie complete Sandman bikes te maken van 100 stuks. Alemaal met het Gobi frame. Allemaal Handmade in Belgium, genummerd.
Er gaan waarschijnlijk twee uitrustingsniveau's komen: high end, ongeveer zoals de testbikes (waarmee Elias rijdt) en gewoon goed (XT/X9 niveau).

De webshop wordt zo vlug mogelijk online gezet en de testbikes zullen op een aantal toertochten en evenementen te proberen zijn. Of op afspraak natuurlijk.
Je kan dus zelf heel binnenkort aan de lijve ondervinden hoe een Sandman rijdt: of je zoals Elias ermee aan wedstrijden wil deelnemen, of dat je hem liever zou gebruiken om allerhande straffe trails mee te verkennen (ook zoals Elias :wink: !).

Of om ermee op te vallen (wat Elias nu héél erg aan 't doen is :-D :-D ).
Last edited by pocoloco on Thu 01 Jul 2010 22:11, edited 1 time in total.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Daarnet al telefoon gehad van Trekkie, 't was vandaag blijkbaar een korte rit onder een druilerige hemel en ze zijn vroeg vertrokken.
Uitslagen waren er nog niet maar Elias is mét de Sandman (dacht ik het nie !!) zoals gewoonlijk en probleemloos van voor geëindigd.

't Begint bijna saai te worden :wink:.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Wacht maar tot de bestellingen binnenstromen,ge zult 't dan niet meer saai vinden.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Gisteren bij Luc van Hilset een Surly band en velgen gespot...natuurlijk voor de Sandman bedoeld !! :wink:
Koen het gaat lopen als een trein met die bikes...
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Een korte flash met den Elias aan de finish van etappe 5, rond minuut 3.50 van 't videooke - precies iets mindere weersomstandigheden dan hier :-D

http://www.bcbikerace.com/Media/Video_G ... #2010Daily
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Elias is naar 't schijnt 18e geworden in de zesde etappe. Die etappe bleek 10 km korter dan aangekondigd #-o , waardoor hij nog heel fris aankwam !

Morgen is het een korte etappe een dikke 20 km, dus veel in de tussenstand zal er niet meer veranderen denk ik (of 't moest straks blijken dat de verschillen seconden bedragen). Hij staat nu 15e.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

pocoloco wrote:Een korte flash met den Elias aan de finish van etappe 5, rond minuut 3.50 van 't videooke - precies iets mindere weersomstandigheden dan hier :-D

http://www.bcbikerace.com/Media/Video_G ... #2010Daily
Zou liever samen biken met dat chineeske der voor. :P
Post Reply