Scott 2011

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Volgens mij zijn dat tubes van Dugast, waar ze dan het profiel opplakken dat je wenst.
Niet voor iedereens portemonnee...
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Iemand de FR kleuren al gezien voor 2011?
wheely
Mountainbiker

Post by wheely »

Fr kleuren voor de bikes of de kleding ?
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Herder Pete
Mountainbiker

Post by Herder Pete »

Vanaf wanneer zouden de huidige modellen goedkoper te vinden zijn ?
Ik vermoed dat bij het lanceren van de nieuwe modellen er flinke kortingengegeven worden op de oude reeks. Maar waar en wanneer moet je daarvoor zijn? Komt er trouwens een nieuwe reeks uit van de spark ?
SC179
Mountainbiker

Post by SC179 »

Ik ben sinds vandaag de fiere eigenaar van de allereerste Scott Spark 20 (model 2011) in België!!! :bounce:

Superzalige bike, echt tevreden over men aankoop... 8)
Herder Pete
Mountainbiker

Post by Herder Pete »

Proficiat met de aankoop
Waar heb je de fiets gekocht ? :-D
Waar zitten de verschillen ? Heb je een foto om te posten ?
SC179
Mountainbiker

Post by SC179 »

Kheb gewoon het geluk gehad dat ze het model 2010 niet meer konden leveren bij Scott wegens einde voorraad. Dus hebben ze mij het 2011 model voorgesteld dat hier bij ons in België nog niet direct zal te verkrijgen zijn...

Voornaamste verschillen zijn het nieuwe logo, zadelpen, stuur, de nieuwe F-32 Fox voorvork van 2011 en de 10-speed versnellingen...

Foto's volgen nog, kmoet ier juist is uitzoeken hoe ik da hier moet posten want ben daar ne leek in ;)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

SC179 wrote:Kheb gewoon het geluk gehad dat ze het model 2010 niet meer konden leveren bij Scott wegens einde voorraad. Dus hebben ze mij het 2011 model voorgesteld dat hier bij ons in België nog niet direct zal te verkrijgen zijn...

Voornaamste verschillen zijn het nieuwe logo, zadelpen, stuur, de nieuwe F-32 Fox voorvork van 2011 en de 10-speed versnellingen...

Foto's volgen nog, kmoet ier juist is uitzoeken hoe ik da hier moet posten want ben daar ne leek in ;)
Ge maakt een account aan bij een fotoalbum site
vb http://photobucket.com/
en dan zet je daar u foto's op en dan kopie van de IMG code hier op forum plaatsen dan zal de foto erop staan. je moet maar eens op quote drukken hier en dan kijken naar de link die je moet plaatsen
Vb van link naar mijn fietsje
Image
SC179
Mountainbiker

Post by SC179 »

Voila hier zijn de foto's dan van mijn beestjen :-) (thx to de wakkere bakker :wink:)

Image

Image

Image

Image
Post Reply