Volgens mij zijn dat tubes van Dugast, waar ze dan het profiel opplakken dat je wenst.
Niet voor iedereens portemonnee...
Scott 2011
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Herder Pete
- Mountainbiker
Post by Herder Pete »
Vanaf wanneer zouden de huidige modellen goedkoper te vinden zijn ?
Ik vermoed dat bij het lanceren van de nieuwe modellen er flinke kortingengegeven worden op de oude reeks. Maar waar en wanneer moet je daarvoor zijn? Komt er trouwens een nieuwe reeks uit van de spark ?
Ik vermoed dat bij het lanceren van de nieuwe modellen er flinke kortingengegeven worden op de oude reeks. Maar waar en wanneer moet je daarvoor zijn? Komt er trouwens een nieuwe reeks uit van de spark ?
- Herder Pete
- Mountainbiker
Post by Herder Pete »
Proficiat met de aankoop
Waar heb je de fiets gekocht ?
Waar zitten de verschillen ? Heb je een foto om te posten ?
Waar heb je de fiets gekocht ?
Waar zitten de verschillen ? Heb je een foto om te posten ?
Kheb gewoon het geluk gehad dat ze het model 2010 niet meer konden leveren bij Scott wegens einde voorraad. Dus hebben ze mij het 2011 model voorgesteld dat hier bij ons in België nog niet direct zal te verkrijgen zijn...
Voornaamste verschillen zijn het nieuwe logo, zadelpen, stuur, de nieuwe F-32 Fox voorvork van 2011 en de 10-speed versnellingen...
Foto's volgen nog, kmoet ier juist is uitzoeken hoe ik da hier moet posten want ben daar ne leek in
Voornaamste verschillen zijn het nieuwe logo, zadelpen, stuur, de nieuwe F-32 Fox voorvork van 2011 en de 10-speed versnellingen...
Foto's volgen nog, kmoet ier juist is uitzoeken hoe ik da hier moet posten want ben daar ne leek in
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Ge maakt een account aan bij een fotoalbum siteSC179 wrote:Kheb gewoon het geluk gehad dat ze het model 2010 niet meer konden leveren bij Scott wegens einde voorraad. Dus hebben ze mij het 2011 model voorgesteld dat hier bij ons in België nog niet direct zal te verkrijgen zijn...
vb http://photobucket.com/
en dan zet je daar u foto's op en dan kopie van de IMG code hier op forum plaatsen dan zal de foto erop staan. je moet maar eens op quote drukken hier en dan kijken naar de link die je moet plaatsen
Vb van link naar mijn fietsje