Dinsdagmorgen besteld bij VRV, woensdagmorgen geleverd.
Super zoals altijd.
Verzameling webshops
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- duff
- Mountainbiker
http://www.skure.be/index.cfm?pid=680&newsID=363
ik heb er de kousen al besteld en had ze de dag nadien al :) (gaan ophalen bij de eigenaar thuis)
maat van me heeft er spinergy wielen besteld maar hier kan ik nog geen review geven
ik heb er de kousen al besteld en had ze de dag nadien al :) (gaan ophalen bij de eigenaar thuis)
maat van me heeft er spinergy wielen besteld maar hier kan ik nog geen review geven
BIKEZONE.NL
Ik ga regelmatig naar BIKEZONE in Den Haag.
Goede zaak, met goede service.
Ze hebben ook online webwinkel
www.bikezone.nl of www.bikeandbody.nl

Goede zaak, met goede service.
Ze hebben ook online webwinkel
www.bikezone.nl of www.bikeandbody.nl
Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst bij sportshop.fr voor een Polar RS800Cx Pro Team bike (avec capteur de vitesse cycle) **Fin de série** voor 299EURO
enkele uren later kreeg ik een mail dat deze niet meer beschikbaar is en ze bieden mij hetvolgende aan: Polar RS800Cx bike modèle 2010 (avec capteur de vitesse cycle) +Interface USB waarde : 399EURO dus heb ik meteen ja gezegd.
Het model dat ze niet meer binnen hebben staat nog steeds op de site dus misschien voor hen die zoiets zoeken ....
ps sportshop.fr verzend ook naar belgie
enkele uren later kreeg ik een mail dat deze niet meer beschikbaar is en ze bieden mij hetvolgende aan: Polar RS800Cx bike modèle 2010 (avec capteur de vitesse cycle) +Interface USB waarde : 399EURO dus heb ik meteen ja gezegd.
Het model dat ze niet meer binnen hebben staat nog steeds op de site dus misschien voor hen die zoiets zoeken ....
ps sportshop.fr verzend ook naar belgie
Hmmz, al bijna allemaal de bovenstaande webshops afgegaan en nog steeds niet gevonden wat ik zocht... Ben op zoek naar een losse bikeshort van Northwave, type Rocker in het bruin, maat Small. Bij AS Adventure hebben ze deze, maar helaas nergens nog mijn maat... Bij www.roseversand.nl/rose_main.cfm hadden ze dan weer wel alle maten, maar enkel in jeanskleur. Ook winkels als Van Eyck en Barracuda waren niet succesvol.
Kan iemand helpen?
Kan iemand helpen?
- Edlisjas
- Mountainbiker
Heeft iemand ervaring met Bike24.net?
Ik heb hier vrijdagochtend een nieuw stuur besteld en betaald met VISA. Ik heb al verschillende keren bij andere Duitse online shops besteld en daar wordt je tijdens de betaling altijd doorgestuurd naar PC-banking van je bank waar je codes moet ingeven. Dat was deze keer niet het geval, ik moest gewoon de nummer van de VISA kaart ingeven en het controlegetal. Verder niets...
Nu vraag ik mij af of mijn bestelling betaald is of niet? Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling (in het duits).
Ik heb hier vrijdagochtend een nieuw stuur besteld en betaald met VISA. Ik heb al verschillende keren bij andere Duitse online shops besteld en daar wordt je tijdens de betaling altijd doorgestuurd naar PC-banking van je bank waar je codes moet ingeven. Dat was deze keer niet het geval, ik moest gewoon de nummer van de VISA kaart ingeven en het controlegetal. Verder niets...
Nu vraag ik mij af of mijn bestelling betaald is of niet? Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling (in het duits).