2tal weken " roadtrippen" in de Alpen.
Morzine , chatel , champery en misschien ook nog wat Italië.
Grtz
Naar waar gaan jullie op vakantie dit jaar????
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
wij hebben al een paar citytrips achter de rug.
Begin augustus trekken we met de motor voor ca 2 weken naar italië.
Heerlijk bochten trekken in de dolemieten, beetje cruisen rond Gardameer, meer van caldonazzo, en wat sightseeing richting Venetië en eventueel misschien stukje Slovenië of Koratië. Het hotel waar we zitten is ook bij MTB rijders bekend heb ik al gelezen her en der. Wie weet trek ik wel eens de bergen in al denk ik dat mijn fysiek nog niet goed genoeg zal zijn hiervoor.
Maar eerst nog een maandje werken, al neem ik wel tussendoortjes om te toeren ...
Begin augustus trekken we met de motor voor ca 2 weken naar italië.
Heerlijk bochten trekken in de dolemieten, beetje cruisen rond Gardameer, meer van caldonazzo, en wat sightseeing richting Venetië en eventueel misschien stukje Slovenië of Koratië. Het hotel waar we zitten is ook bij MTB rijders bekend heb ik al gelezen her en der. Wie weet trek ik wel eens de bergen in al denk ik dat mijn fysiek nog niet goed genoeg zal zijn hiervoor.
Maar eerst nog een maandje werken, al neem ik wel tussendoortjes om te toeren ...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
2 weken kamperen @ dordogne met vrouw & kids, en in oktober met de ST kamaraden Frejus & omstreken een week onveilig maken
De bedoeling is om in zeebrugge de ferry te nemen naar Rosyth in Schotland. En dan in het oosten te blijven en wat rond te trekken van camping naar camping.K2-er wrote:Héél lekker inderdaad, waar ga je precies? De trails zijn geweldig daar. Probeer zeker Glentress mee te pikken.Arez wrote:10 tal dagen Schotland in september.
Lekkeuuur
Hierbij ga ik me vooral leiden door de whiskytrail en castle trail regio Aberdeen.
Of heb jij toevallig andere suggesties ?