Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ik zeg: zelf gaan en uw vrouw pasta laten maken!! gansch lekkah!!Foempes wrote:ik heb enkele geinteresseerden voor mijn startbewijzen ..
dit is mijn pakket, hoe het praktisch moet ( organisatie mailt niks terug ) ...![]()
11 RANDO ROC NOIRE DE BORGER STEFAN 3010 KESSEL-LO 11099 MA2 A FOURNIR SUR PLACE
03 ROC MARATHON DE BORGER STEFAN 3010 KESSEL-LO 5932 MA2 A FOURNIR SUR PLACE
21 ROC D'AZUR DE BORGER STEFAN 3010 KESSEL-LO 2036 MA2 A FOURNIR SUR PLACE
- caveman
- Mountainbiker
Ik wil ze wel kopen, stuur je me je gegvens door.Foempes wrote:ik heb enkele geinteresseerden voor mijn startbewijzen ..
dit is mijn pakket, hoe het praktisch moet ( organisatie mailt niks terug ) ...![]()
11 RANDO ROC NOIRE DE BORGER STEFAN 3010 KESSEL-LO 11099 MA2 A FOURNIR SUR PLACE
03 ROC MARATHON DE BORGER STEFAN 3010 KESSEL-LO 5932 MA2 A FOURNIR SUR PLACE
21 ROC D'AZUR DE BORGER STEFAN 3010 KESSEL-LO 2036 MA2 A FOURNIR SUR PLACE
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
graag tips voor camping waar we chalets kunnen huren. of andere toffe mogelijkheden.
Camping Les Acacias geen plaats
campingdesaintaygulf, vorige jaren teveel last van de muggen!
suggesties aub.
suggesties aub.
Ja, geef eens door.Rode Kogel wrote:graag tips voor camping waar we chalets kunnen huren. of andere toffe mogelijkheden.
suggesties aub.
Ik heb al enkele campings gebeld, maar die waren allemaal dicht vanaf eind september en bleven niet open voor de Roc.
Vanaf wanneer want ik heb nog niks gekregen, ben reeds ingeschreven sedert dec vorig jaar...Mister T. wrote:Ja. per e-mailKoRn wrote:krijgt ge eigenlijk nog een bevestiging tegen dan met uwe nummer of zo?
edit: blijkbaar te checken via
http://www.rocazur.com/inscription-vtt/ ... zur_EN.php
- Stalen Worm
- Mountainbiker