Ik heb eens geinformeerd bij die peppersgym
Je kan inderdaad een 10 beurtenkaart krijgen.
Die kost 65€ en is 4 maand geldig.
- een 10 beurtenkaart is persoonlijk (de kaart is 4 maand geldig = 140 spinninglessen)
- SPD is geen probleem
- enkel reserveren op de dag zelf (telefonisch of per mail )
Ik dacht wel dat de lessen maar 45 min duren ipv 60 min.
spinning...??
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Re: pepper
Wij fietsen tussen 50 en 55 min, daarna cooldown en stretch. Dus zijn iets meer dan een uur bezig. De sfeer is er fantastisch maar er wordt toch serieus doorgetraind. Je moet wél tijdig reserveren want tegen de middag is alles uitverkocht. Indien nog vragen kan je altijd bij mij terecht via pm. Je kan ook eens langskomen op de opendeurdagen van de nieuwe zaak op 28/29 februari.feliks wrote:Ik heb eens geinformeerd bij die peppersgym
Je kan inderdaad een 10 beurtenkaart krijgen.
Die kost 65€ en is 4 maand geldig.
- een 10 beurtenkaart is persoonlijk (de kaart is 4 maand geldig = 140 spinninglessen)
- SPD is geen probleem
- enkel reserveren op de dag zelf (telefonisch of per mail )
Ik dacht wel dat de lessen maar 45 min duren ipv 60 min.
- InSaNe_ClowN
- Mountainbiker
JFK wrote:Quote van www.sportopolis.be
Indoor cycling is in Amerika en Europa razendsnel populair geworden onder de gepatenteerde naam Spinning. Indoor cycling omvat gevarieerde bewegingen voor verschillende spiergroepen en garandeert een zeer hoog calorieverbruik. Tel uit, je gewichtsverlies en je conditiewinst! Op een speciaal voor deze activiteit aangepaste hometrainer laat je je in groep meeslepen door de lesgever, op het ritme van up-tempomuziek. Je kan de weerstand van je fiets aanpassen aan je eigen niveau, zodat iedereen in hetzelfde ritme blijft. Klimmen, sprinten, joggen, jumpen, ... je volgt gewoon het peleton. Geen ontsnappingen mogelijk en geen gevaar voor valpartijen!
- Eric B
- Mountainbiker
Spinning omgeving Brussel
Om in de winter bezig te blijven zijn we op zoek naar de spinning mogelijkheden in en rond Brussel.
Regio: Woluwe, Zaventem, Tervuren, Etterbeek, Auderghem ... maw de Noord Oostelijke rand van Brussel (Tss Elsene en Nossegem)
Liefst nog met wat extra faciliteiten zoals fitness ed.
Alle info is welkom
Eric B[/url]
Regio: Woluwe, Zaventem, Tervuren, Etterbeek, Auderghem ... maw de Noord Oostelijke rand van Brussel (Tss Elsene en Nossegem)
Liefst nog met wat extra faciliteiten zoals fitness ed.
Alle info is welkom
Eric B[/url]
Ik weet niet of dit binnen die regio valt: Sportopolis Jette
Dit is een keten die in Hasselt begonnen is. Hun centra zijn knap: topmateriaal en enorm veel mogelijkheden.
Grtz
Dit is een keten die in Hasselt begonnen is. Hun centra zijn knap: topmateriaal en enorm veel mogelijkheden.
Grtz
En als ge nog een jaartje kunt wachten is er ook een Sportopolis in Etterbeek.ElStinho wrote:Ik weet niet of dit binnen die regio valt: Sportopolis Jette
Grtz
Maar Jette is heel goed bereikbaar. Direct bij een afrit van de grote ring en er is de mogelijkheid/kans om door mezelf te worden begeleid.
Als ik zo objectief mogelijk probeer te zijn over de Sportopolis Jette:
Voordelen:
- Goede begeleiding door ofwel kiné's of L.O.-ers
- Moderne infrastructuur van 2 jaar oud met een enorm assortiment aan de laatste nieuwe Technogym toestellen. Zowel cardio als krachtoestellen en toebehoren.
- Powerplate
- Heel goede een veel groepslessen. Bv. elke weekdag mogelijkheid tot 2-3u spinning en in het week-end minimum 1u spinning.
- Toekomstgericht, een overstap naar de Sportopolis Etterbeek (open september 2005) zal makkelijk zijn.
Nadelen:
- Duur, een 700€ voor een jaar
- Gericht op de recreatieve sporter
- In uw geval slecht bereikbaar.
Moest je nog vragen hebben ik kan op 99% antwoorden.
Voordelen:
- Goede begeleiding door ofwel kiné's of L.O.-ers
- Moderne infrastructuur van 2 jaar oud met een enorm assortiment aan de laatste nieuwe Technogym toestellen. Zowel cardio als krachtoestellen en toebehoren.
- Powerplate
- Heel goede een veel groepslessen. Bv. elke weekdag mogelijkheid tot 2-3u spinning en in het week-end minimum 1u spinning.
- Toekomstgericht, een overstap naar de Sportopolis Etterbeek (open september 2005) zal makkelijk zijn.
Nadelen:
- Duur, een 700€ voor een jaar
- Gericht op de recreatieve sporter
- In uw geval slecht bereikbaar.
Moest je nog vragen hebben ik kan op 99% antwoorden.