on one inbred 29" (nieuwe pics 8)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Zo te zien heb je international standard (IS) bevestiging op je frameprofi wrote:Problemen , kheb bij de noorderburenforum een set marta's gekocht en achteraan past de calipter niet , de beide calipters zijn identiek is dit oke of moet er een verschil zijn ???
en de remklauw zal mischien postmount zijn,dan heb je een adapter nodig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Nope, da's ne fabel om ne nuuve velo te bestellen, is al meermaals op testbanken bewezen dat een frame eerder breekt dan slap wordt.El Baelos wrote:Dit dus:
"Absorbs bumps better than alu or carbon and beautifully springy at the rear end."
Maar werden stalen frames niet slap na een tijdje?
- J.E.
- Mountainbiker
En toch zit er (groot) verschil op. Ik had ook eerst RR's van bij VE. Zat nen serieuzen slag in. Wist eigenlijk nie dat da kon. Dan RR's 2.25 gaan halen bij Bikepoint en hopla, zo recht als.... tja zo recht als wa?....cavani wrote:Ik heb mijn RR's voor de Dambala ook bij bikediscount gekocht en deze waren toch ok.'t Kan zijn dat de Perro gelijk heeft,maar ge moet nu ook niet alles zomaar geloven hé.Beter zelf ondervinden,soms tochprofi wrote:http://www.29squadron.com/BoXeR wrote:ik hemd ne keer ergens gelezen dat er veel verschil zit in quality en dus oek prijs, haal ze bij den TonTon dan hemd ge goeie waar geene slag inzit
Dan zouden de RR hier aan 39 euro een beter kwaliteit moeten zijn![]()
En wie is de TonTon ?
TonTon is den baas van da spel.
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
remklauw is ook IS , probleem is dat het achteraan gewoonweg niet pastRidley Racer wrote:Zo te zien heb je international standard (IS) bevestiging op je frameprofi wrote:Problemen , kheb bij de noorderburenforum een set marta's gekocht en achteraan past de calipter niet , de beide calipters zijn identiek is dit oke of moet er een verschil zijn ???
en de remklauw zal mischien postmount zijn,dan heb je een adapter nodig.