sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Streets wrote: En wat nog belangijker is, je bant dan al actief in 2 continenten.
of had je hem ook al in de afrikaanse woestijn getest?
Been there, done that... :wink: Er rijdt al een half jaar een Sandman rond in Florida en de mijne is al twee keer in Afrika geweest. De patron van het gidsenbureau in Tamanrasset was zéér geïnteresseerd, vooral nadat hij een paar km te voet achter mij aan gestapt was met zijn bike in een droge (en zanderige) rivierbedding.
Maar 't was toen het allereerste prototype en ik wist toen nog niet goed wat ermee aan te vangen ('t is begonnen als één bike voor mij persoonlijk...). Dat doet er mij aan denken dat ik dien tiep nog eens contacteer.

Als ik wat Sandmannekes verkocht krijg ga ik trouwens af en toe een speciaal reiske organiseren voor de liefhebbers. De Hoggar woestijn heb ik al voorbereid met dat prototype, 't binnenland van Ijsland staat voor volgend jaar op de kalender, ik ga er in de nazomer een 3000'er in de Pyreneeën mee proberen te doen... ideeën genoeg :-D
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

ehm..als ik iets moet testen in de woestijn van Qatar.....alles om u te helpen he :lol:
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

pocoloco wrote:
Als ik wat Sandmannekes verkocht krijg ga ik trouwens af en toe een speciaal reiske organiseren voor de liefhebbers. De Hoggar woestijn heb ik al voorbereid met dat prototype, 't binnenland van Ijsland staat voor volgend jaar op de kalender, ik ga er in de nazomer een 3000'er in de Pyreneeën mee proberen te doen... ideeën genoeg :-D
Kan ik al inschrijven voor IJsland ? :bounce: :bounce: =D> =P~
En hopelijk kan ik tegen dan een Sandmanneke testen en (nog meer hopelijk) voor mezelf aanschaffen .
Ik ga mijn abonnement op dit topic moeten afzetten! Pocoloco, ge werkt verslavend ... ;-)
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

KoRn wrote:ehm..als ik iets moet testen in de woestijn van Qatar.....alles om u te helpen he :lol:
Hmmm, verleidelijk... ga je eens voor een week over en weer ofzo ? 't Is niet de bedoeling een testbike een maand kwijt te zijn ofzo.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Elias zijn definitie van "rustig aan" was 16e overall... hij wou zich sparen voor de rest van de week. Staat nu op een 11e plek in zijn juiste categorie !
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

doem he :lol: neeje...minstens 2-3 maand telkens
Old Skool
Mountainbiker
Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Post by Old Skool »

KoRn wrote:doem he :lol: neeje...minstens 2-3 maand telkens
Jan De Nul / Deme?
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

nope..ik werk voor een Qataarse firma
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

KoRn wrote:nope..ik werk voor een Qataarse firma
werken????