Za 26/06/2010 Deerlijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Smirnoff103
Mountainbiker

Post by Smirnoff103 »

cloclo wrote:@ smirnoff 103
die pijlen die je volgde waren van wandelclub w.s.k.marke en ze hingen daar voor hun wandeltocht op zondag.Inderdaad ze hebben dezelfde grootte en kleur,maar er staat duidelijk w.s.k.marke op
Mjah ik weet het niet, als ik fiets ben ik gewoon gefocused op de kleurtjes vd borden en niet de shape of whatever :p
En je rijdt meestal net iets te rap om te lezen wat er op die borden staat. Ik (en blijkbaar de andere mensen die ons overgestoken hebben & omgekeerd) had gewoon niet verwacht dat er andere bordjes konden geweest zijn die heel gelijkaardig waren met die vd toerentocht, ik zal er in het vervolg meer aandacht aan besteden :drunk:
Image
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Waar komen de foto's?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Tja,als je de pijltje hierboven ziet is de verwarring enigszins een beetje te begrijpen,maar ik vind niet dat de organisatie daar mag voor "afgeschoten" worden.
Sellewie gebruikt inderdaad al jaren die pijlen en dus is het misschien een "spijtig" toeval dat er net dit weekend een (wandel)tocht georganiseerd met dezelfde kleur van pijlen....
Wees gerust,ze zullen daar volgend jaar zeker rekening mee houden.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Die pijltjes van hierboven zijn noch die van Sellewie, noch die van Marke, ...

Die van Marke hadden trouwens een andere vorm dan die van Sellewie, en het stond er idd heel duidelijk WSK Marke op :wink: :wink:
Bosmaaiër
Mountainbiker

Post by Bosmaaiër »

Ik wil alle 731 bikers bedanken voor hun deelname.
Ik denk dat het inderdaad eens nodig is om tegen volgend jaar eens werk te maken van nieuwe pijltjes. Er waren enkele punten op het parcours waar er onduidelijkheid was waarvoor onze excuses. Toen we een week voor onze tocht begonnen uitpijlen , vonden we nog verschillende pijlen terug van andere tochten die er reeds een jaar (of nog meer) hingen.
Die persoon met pijn aan de heup werd zaterdag geopereerd , van de persoon met de pijnlijke nek is nog niets vernomen. Hopelijk stellen ze het goed.
Ik hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen genieten van onze VTT en tot volgend jaar.
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Zaterdag ook de 80 km gereden. Zoals gewoonlijk opnieuw een prima tochtje met heel veel afwisseling. Zelf geen last gehad van de bepijling, die was voor mij ruim voldoende, wel veel gezweet, veel stof gegeten en redelijk verbrand door de zon.

Wat ik spijtig genoeg heb vastgesteld is dat er op amper een jaar tijd heel wat onverharde wegeltjes werden verhard, hetzij met stapsteentjes hetzij met grote betonnen dalen. Het nut hiervan zie ik absoluut niet in : zowel voor mountainbikers als voor wandelaars was het voorheen beter.
Jammer toch ! Wie zei er ook weer dat er zou moeten bespaard worden ?

Tot volgend jaar.
roci
Mountainbiker

Post by roci »

Ik was waarschijnlijk de persoon met die gekwetste nek . Maar het was wel degelijk mijn schouder die gekwetst was. De ligamenten waren namelijk afgescheurd , ben ondertussen maandag geopereerd en moet nu twee à drie maanden herstellen. Ik wil iedereen bedanken die gestopt zijn om mij te helpen en de ambulance te bellen.
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Zaterdagmorgen iets voor halfacht thuis vertrokken met de fiets.
Na 7 km aan de tent ingeschreven en vertrokken. Alleen aan de brouwerij van bockor de pijltjes gemist (kvraag mij af waar ik toen met mijn gedachten zat :-D ). Ik heb nochthans goed doorgereden en anders nergens een pijltje gemist. Alleen al voor de passage door het banhoutbos kom ik hier jaarlijks terug. Ook door het bos in Bellegem volledig nieuw parcours voor mij. Geen bevoorradingen gemist, inderdaad met lekkere rijsttaartjes. Ik had bij aankomst 88 km op de teller. 2 blonde leffes later naar huis gefietst. Een goeie 95 km op deze zonnige voormiddag. Ik was een tevreden man.

Tot volgend jaar...
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

ik ben van de streek en heb voorbije jaar veel pijlen tegen gekomen van sellewie beneden .als iedereen zijne weg doet ga voor iedereen gamakkelijk zijn om vergunningen te krijgen in de toekomst.
en te rijden zonder te moeten zoeken .
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Post Reply