dan zal ik je teleur moeten stellen want die zijn er NIET. Wel met een rode streep en die vindt je zo goed als overal.Volder wrote:Vorige zondag zelf voor de eerste keer getest in kluisbergen, khad wel al veel positieve reacties gehoord. Denk dat m'n racing ralph's permanent aan de haak gaan hangen nu ik met die gereden heb...duc'y wrote:ik heb ze zelf ook en moet zeggen... SUPER bandje,zelfs in de Ardennen (enkele weken geleden getest in houffalize)
ik heb er toen 7 weken op moeten wachten,maar loont de moeite!
staat knap op diene cannondale
Nu nog red wall nobby nic's vinden voor de winter
De zoveelste F1! *Update p7*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Dacuba
- Mountainbiker
-
Rolla
- Mountainbiker
Euhhh...:Dacuba wrote:dan zal ik je teleur moeten stellen want die zijn er NIET. Wel met een rode streep en die vindt je zo goed als overal.Volder wrote:Vorige zondag zelf voor de eerste keer getest in kluisbergen, khad wel al veel positieve reacties gehoord. Denk dat m'n racing ralph's permanent aan de haak gaan hangen nu ik met die gereden heb...duc'y wrote:ik heb ze zelf ook en moet zeggen... SUPER bandje,zelfs in de Ardennen (enkele weken geleden getest in houffalize)
ik heb er toen 7 weken op moeten wachten,maar loont de moeite!
staat knap op diene cannondale
Nu nog red wall nobby nic's vinden voor de winter

Maar die ergens kunnen vinden ???
Trouwens: Prachtbike, Volder
Greetzzz, Rolla
- Smirnoff103
- Mountainbiker
- keno
- Mountainbiker
- Location: niner emd sram xx1 / cannondale evo sram red 11 speed
de witte nobby nic s zijn wel mooi maar niet op een witte bike omdat de banden toch niet echt wit zijn en dan heel slecht uitkomen op het witte frameVolder wrote:Indeed, es gevraagd aan bruno daarnet en deze kan je niet kopen...
Jammer, want op zn winterbandjes zal ie er dan niet meer zo schoon uitzien. Of witte nobby nic's, da kan mskien nog mooi staan hehe
op een gekleurd frame zijn de witte banden super