3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

tarzan2 wrote:Hier nog een 29'er die is ingeschreven voor de solo-uitdaging. :bounce:

Wat mag ik verwachten van het parcours, is er iets van hoogteverschil??
Hoogteverschil? Hier en daar tijdens een technisch stukje moet je wat bultjes beklimmen maar voor de rest is het hier bij ons vooral "den technic" dat belangrijk is.
Natuurlijk moet je ook met goei benen zitten als je wil meestrijden voor de overwinning. Ons motto is nog altijd: "deelnemen is belangrijker ...".

De deelnemerslijsten van de teams en de solo's geraken stilaan volledig ingevuld. Er zijn zelfs deelnemers die vanuit Binche overkomen naar Humbeek.

Begin jullie maar voor te bereiden. Donderdag leggen we de laatste hand aan ons parkoer, dus vanaf vrijdag kunnen jullie reeds een groot gedeelte van het traject komen verkennen. Enkel het privé-gedeelte rondom het kasteel is nog verboden terrein tot zondag!

Gr,
Domme
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

ik heb echt spijt dat ik er niet kan bij zijn.
Fysiek goed
bleke affligem training goed
klaar voor de 4u solo te doen

Maar ik zit in Frankrijk :cry:
maar Straf in bergaf heeft toch een winning team kunnen afvaardigen

doe zo verder

Streets
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

vanaf wanneer is het 'rennerspark' toegankelijk :-D Kwestie van tijdig een tentje op te zetten...voor de zon 8) of de regen :evil:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Hebben jullie een adres gasten? Op uwe site staat bij algemene info dat het onder constructie is, of is Humbeek zo klein da we nie kunnen missen???
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Obelix wrote:vanaf wanneer is het 'rennerspark' toegankelijk :-D Kwestie van tijdig een tentje op te zetten...voor de zon 8) of de regen :evil:
In principe vanaf 12u kunnen jullie het rennersdorp betreden en het parcours verkennen en dit verkennen kan tot 13u45
Het secretariaat is open vanaf ongeveer 11u3O

tot zondag
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

El Perro Diablo wrote:Hebben jullie een adres gasten? Op uwe site staat bij algemene info dat het onder constructie is, of is Humbeek zo klein da we nie kunnen missen???
Inderdaad Humbeek is ni zo groot maar het secretariaat ligt op de Westvaartdijk, vlak aan de brug van Humbeek richting "grot".
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

El Perro Diablo wrote:Hebben jullie een adres gasten? Op uwe site staat bij algemene info dat het onder constructie is, of is Humbeek zo klein da we nie kunnen missen???
Ja, den bouw van de saajt ligt stil door de warmte denk ik.... of onze illegalen zijn weer opgepakt :roll:

Ik ging alle deelnemers normaal morgen de infomail doorsturen, maar bij deze;

Hoek Kerkstraat - Westvaartdijk aan de vaartbrug van Humbeek

http://maps.google.be/maps?hl=nl&ie=UTF ... 76818&z=14
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Thnx, doe de biertent mor oep tijd open, want de koers komt door mechelen centrum, dus ik MOET vroeg vertrekken.....of niet.....dan zit ik hier opgesloten....bij die wegcoureurs... :evil:
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

El Perro Diablo wrote:Thnx, doe de biertent mor oep tijd open, want de koers komt door mechelen centrum, dus ik MOET vroeg vertrekken.....of niet.....dan zit ik hier opgesloten....bij die wegcoureurs... :evil:
Ne Westmalle, Rochefort, Orval of Chimay in uw drinkbus en ge kunt vertrekken. Een stukske Chimaykaas in uwen achterzak en ge hebt bevoorrading voor 4u. :drunk:
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

En naar zijn laatste races te zien zou 4u eens ne keer moeten lukken om wel uit te rijden :lol:
Post Reply