24u van Westerlo 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik heb gereden voor fuji mtb masters maar was achteraf toch wel teleurgesteld we reden met 4 in de nacht en dat om de 2ronde we hielden het tempo strak en stonden altijd 3 en opeens op een uur tijd staan we 5de en verliezen we 3 ronde op 4 raar maar waar zou zegge onmogelijk
nu ik achteraf de rondetijden bekijk hebben we over ronde 59 44minuten gedaan onmogelijk niet dan vind het jammer van het voorval want anders waren we zeer geslaagd geweest denk dat we dan 2de waren geeindigd want we hebben op de 8 resterende uren het gat van 3 ronde op de 4 dicht gekregen en er in het laatste kwartier over gegaan tel hier 3 rondes bij
dan heb je een schitterend resultaat voor onze eerste deelname niet
nu ik achteraf de rondetijden bekijk hebben we over ronde 59 44minuten gedaan onmogelijk niet dan vind het jammer van het voorval want anders waren we zeer geslaagd geweest denk dat we dan 2de waren geeindigd want we hebben op de 8 resterende uren het gat van 3 ronde op de 4 dicht gekregen en er in het laatste kwartier over gegaan tel hier 3 rondes bij
dan heb je een schitterend resultaat voor onze eerste deelname niet
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
een ongeval met voor mij, en ons team toch zware gevolgen, dik 6 plaatsen zijn we daardoor verloren, mits wat gezond verstand & inzicht kon dit gemakkellijk vermeden wordenspooky wrote:@ stalen worm: Via de wisselzone zijn we op de hoogte gesteld van een valpartij. De ambulance stond op het punt te vertrekken (Er staat géén paaltje in de weg, heel het parcours is perfect bereikbaar voor de ambulance, is trouwens getest door de brandweer) maar er kwamen tegenstrijdige berichten binnen in de wisselzone van andere bikers; het is niet erg, hij is al lang terug aan't rijden, tot hij is wél gewond.
Maar de ambulance stond klaar om te vertrekken.
Het veelvuldige walkie-talkie verkeer over uw ongeval tussen de wisselzone, organisatie en ambucare is hiervan getuige.
Wat betreft de fout van de andere deelnemer, zoals u het beschrijft is het natuurlijk een fout, maar je moet altijd rekening houden met de anderen, en er niet onmiddellijk vanuit gaan dat die wel weten hoe het werkt?!? IK ben er zeker van dat het niet zo bedoeld was en dat het een zuiver ongeval was.
Ik hoop dat het snel beter met u gaat!
en sorry, ik ga u tegenspreken, de ambu kon NIET door, die stond vast aan het straatje dat uitgeeft recht tegenover de dreef waarin het "ongeval" gebeurde, het paaltje dat er stond kon NIET losgemaakt worden, het team die mijn bike "opving" heeft me achteraf nog gezegd dat ze de paal er met hun bus gingen uittrekken mocht het nog lang dure.
gewoon een aandachtspuntje, GEEN commentaar op de organisatie, want die was verder PERFECT
- spooky
- Mountainbiker
Vreemd. Alles was nagezien en getest. De brandweer is trouwens vrijdag avond komen kijken en heeft alles goedgekeurd. Mogelijk dat er vrijdag nog ergens iets gewijzigd is. Dat is idd een fout en zal meegenomen worden naar een volgende vergadering. Ambucare was trouwens ook maar net op tijd daar, ze hadden problemen met de ambulance.
Je hebt nu eenmaal niet alles in handen
Je hebt nu eenmaal niet alles in handen
- Zombiker
- Mountainbiker
Worm yom, smalle pier! Eet gewoon wat meer spek en laat u niet opzijzetten! Afkappen of niet, schouders breed en rammen op die dreven verdomme!! 
Organisatie was wederom prachtig!
Mijn enige opmerking blijft dat die lange/saaie dreven weinig met MTB te maken hebben, doch de singletrack bij nacht was al een serieuze verbetering
Jammer dat onze 6e man 's morgens is uitgevallen, maar het heeft de pret niet kunnen derven! Merci voor het geslaagd weekend MTBwestel!!

Organisatie was wederom prachtig!
Mijn enige opmerking blijft dat die lange/saaie dreven weinig met MTB te maken hebben, doch de singletrack bij nacht was al een serieuze verbetering
Jammer dat onze 6e man 's morgens is uitgevallen, maar het heeft de pret niet kunnen derven! Merci voor het geslaagd weekend MTBwestel!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Niet echt kritiek, mor wel ambetant als ge ineens het vliegend schijt krijgt, die dixie's aan de camping, van de 8 dat er stonden, waren er 6 op slot....en de 2 ander of bezet of géén wc papier....nu, in nood kunde overal kakken natuurlijk, mor toch, ne afgesloten dixie is eer eigenlijk gene eh.
Toch dikke pluim voor de organisatie, volgend jaar kome we zeker vroem!!!
Toch dikke pluim voor de organisatie, volgend jaar kome we zeker vroem!!!
Ik vond het enige mindere, die keet waar ge zaterdagavond spagetti kon gaan eten. Ne glimlach kost blijkbaar moeite en zweet
Niemand van ons wist dat we maar tot 21u konden gaan eten.
2 man van ons team gaat na hun shift omstreeks 20u gaan eten, en krijgen ineens te horen dat ze bijna te laat waren, dus die direct naar ons gebeld dat we moesten maken dat we daar waren ofwel dat zij onze spagetti moesten laten inpakken, dus wij met nog 2 man naar ginder, en wij bestellen dus 2 voor ginds op te eten en 2 voor mee te nemen.
Hola pola zenne, nen hoop gezever, de serveuse die letterlijk zei: niet te enthousiast e manne, tis al 20.30 zenne
Als ge geen zin hebt om volk in koerstenue en onder het stof in u keet te krijgen, engageert u dan ni aan zo'n event. We mochten nog geeneens ni aan een tafel vanachter in dien hof gaan zitten, nee we moesten met 4 aan zo'n klein rond hoog tafeltje met krukken, nie zo tof als uwe rug in de prak steekt van 4u te koersen.
Volgend jaar zeker terug de 24u, maar dan zal ik wel op een ander nen spagetti of pasta gaan eten.
Niemand van ons wist dat we maar tot 21u konden gaan eten.
2 man van ons team gaat na hun shift omstreeks 20u gaan eten, en krijgen ineens te horen dat ze bijna te laat waren, dus die direct naar ons gebeld dat we moesten maken dat we daar waren ofwel dat zij onze spagetti moesten laten inpakken, dus wij met nog 2 man naar ginder, en wij bestellen dus 2 voor ginds op te eten en 2 voor mee te nemen.
Hola pola zenne, nen hoop gezever, de serveuse die letterlijk zei: niet te enthousiast e manne, tis al 20.30 zenne
Als ge geen zin hebt om volk in koerstenue en onder het stof in u keet te krijgen, engageert u dan ni aan zo'n event. We mochten nog geeneens ni aan een tafel vanachter in dien hof gaan zitten, nee we moesten met 4 aan zo'n klein rond hoog tafeltje met krukken, nie zo tof als uwe rug in de prak steekt van 4u te koersen.
Volgend jaar zeker terug de 24u, maar dan zal ik wel op een ander nen spagetti of pasta gaan eten.
speci-merida driver wrote:het bongou team was super content , eerste deelname en een 6de plaats algemeen , was beter dan verhoopt.
en dat met een oude knol van 55 jaar in de ploeg.
de verstandhouding in de ploeg was optimaal, aan slapen zijn we niet toe gekomen, maar we zijn heel goed verwent geweest door onze twee hostesse.
ook de inrichting vonden we zeer goed, bedankt mannen voor het mooi weekend.![]()
het bongou mbt team.
Straffe mannen precies die van het Bongou team