Hallo,
Iemand hier iets meer info over deze tocht.
grt. jo
Zo 27/06/2010 Baelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Lowie zal het normaal wel weten en zal zich hier nog wel melden misschien.
Is normaal in de streek rond eupen en het 3 landenpunt.
Meestal zeer veel bos (Het Hertogenwald) hoogteverschil kan hier alle kanten uit. Gaan ze veel over de brandwegen zal het meevallen, rijden ze richting 3 landenpunt ook Nederland even binnen zal het wat andere "kak" zijn.In elk geval met deze weersomstandigheden mag je een prachtige tocht verwachten.
Is normaal in de streek rond eupen en het 3 landenpunt.
Meestal zeer veel bos (Het Hertogenwald) hoogteverschil kan hier alle kanten uit. Gaan ze veel over de brandwegen zal het meevallen, rijden ze richting 3 landenpunt ook Nederland even binnen zal het wat andere "kak" zijn.In elk geval met deze weersomstandigheden mag je een prachtige tocht verwachten.
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Denk niet dat ik deze al ooit gereden heb.
Maar in zo'n prachtstreek, kan bijna niet tegenvallen.
Ikke zondag naar daar dus...
Maar in zo'n prachtstreek, kan bijna niet tegenvallen.
Ikke zondag naar daar dus...
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Kan ik alleen maar bevestigen.Mooi tochtje gedaan in een zalig weertje.
Ging in de richting van het stuwmeer van de Gileppe, ten zuidoosten van Eupen dus.
Niet zo zwaar voor een ardennenrit (ik had 840hm op 45 km) en het bolde overal goed, nergens hoeven af te stappen.
Na de tweede bevoorrading van de 46 begon ik even te denken dat dit maar een saai stuk was, maar dan schudden ze daar weer ne supersnelle single uit hun mouw
Ik ben maar gestopt met denken en
naar beneden.
Zeker een tocht om terug te komen.
Ging in de richting van het stuwmeer van de Gileppe, ten zuidoosten van Eupen dus.
Niet zo zwaar voor een ardennenrit (ik had 840hm op 45 km) en het bolde overal goed, nergens hoeven af te stappen.
Na de tweede bevoorrading van de 46 begon ik even te denken dat dit maar een saai stuk was, maar dan schudden ze daar weer ne supersnelle single uit hun mouw
Zeker een tocht om terug te komen.
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Ik ben blij dat jullie het een aangename tocht vonden.
Inderdaad na de 2de bevoorading was het iets wat saaiere tocht maar vooral die technische steile afdalingen waren om van te snoepen.
Volgend jaar gaan ze waarschijnlijk weer wel een andere kant uit.
Den deze is dan weer present.
Greetz Peerke
Inderdaad na de 2de bevoorading was het iets wat saaiere tocht maar vooral die technische steile afdalingen waren om van te snoepen.
Volgend jaar gaan ze waarschijnlijk weer wel een andere kant uit.
Den deze is dan weer present.
Greetz Peerke
TT Baelen
Supermooie tocht,
ben voor de grote tocht gegaan (46 km),
op mijne Garmin kwam ik op 43,56 km met hm 812, waar ga de nog zoveel hoogteverschil vinne op zo een korte afstand?
Goed georganiseerd, bepijling was zowel op de grond met kalk als pijltjes.
Super afldalingen !!!
Ik kom zeker terug!
ben voor de grote tocht gegaan (46 km),
op mijne Garmin kwam ik op 43,56 km met hm 812, waar ga de nog zoveel hoogteverschil vinne op zo een korte afstand?
Goed georganiseerd, bepijling was zowel op de grond met kalk als pijltjes.
Super afldalingen !!!
Ik kom zeker terug!