Zo 27/06/2010 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marb
Mountainbiker

Post by marb »

jodelaietie wrote:Iemand wat meer info ?
Ik vind 3 topics voor dit weekend in OUdenaarde.
Zaterdag is er een tocht in Leupegem/OUdenaarde (2topics)
Zondag is er een tocht in OUdenaarde.
Welke richting gaat de tocht(en) uit ?
Is dit dezelfde organisatie die een 5-tal jaren geleden dezelfde periode
een chrono organiseerde ?

Alle parcoursinfo welkom!
+1
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik zal ook aanwezig zijn
tomke
Mountainbiker

Post by tomke »

Vroeger zat ik achter die organisatie, maar we zijn er een 3 tal jaar geleden mee gestopt daar de meesten andere hobby's hadden en het meer een 2 persoonsorganisatie dreigde te worden.
Nu zou bike it uit Gent achter de organisatie zitten samen met de Recrean.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Triestige bedoening , 3 dagen voor de rit nog niets van info. #-o :cry:
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Hoi, zal wat meer info trachten te geven...
'k heb wel niets met organisatie te maken, maar denk dat parcours hier voor mijn deur passeert.

In Etikhove staan er momenteel op veel plaatsen twee soorten pijlkes: de gekende fluo vd tocht v Leupegem op zaterdag: een klassieker, vrij lastig, maar jammer genoeg niet echt technisch.
De andere pijltjes zijn v Vlaanderen fiets en gaan na Taaienberg offroad kleistraat omhoog en zo waarschijnlijk richting Muziekbos. Feit dat jeugdherberg de Fiertel uit Ronse op hun flyer staat versterkt mijn vermoeden dat het die kanten uitgaat...
Maar, is dus pure speculatie.
dirtymtbiker
Mountainbiker

uitdaging

Post by dirtymtbiker »

Degenen die voor volgende week zondag 4 juli nog een
UITDAGING zoeken,
http://www.sasbikers.be/brugbergrees.htm#brugbergrees

inschrijven kan tot 26 juli voor ploegen
solomannen kunnen dag zelf nog inschrijven !!!

Waar zijn de "snelle" mannen ?
delou
Mountainbiker

Post by delou »

ondanks er hier zéér weinig reclame is gemaakt voor de tocht, ben ik blij dat ik hem gereden heb! lage opkomst was natuurlijk te verwachten, maar was wel ideaal voor degene die er waren! heb voor de 75km gekozen, was er 72 op de polar met 1000hm. mooi parcours langs de mooiste kant van oudenaarde, richting ronse en brakel. véél single tracks, paar pittige beklimingen, stroken die ik nog nooit had gedaan, 2 mooi verdeelde bevoorradingen, tocht was af!
buzze
Mountainbiker

super parkoer...

Post by buzze »

Inderdaad een vrij onbekende tocht maar een super parkoer... Jammer dat de bepijling nogal pover en verwarrend was zodat we de laatste 10km verkeerd zijn gereden. Anders wel schitterende singletracks en boskes doorkruist die ik niet eerder had gezien. Bevoorrading ook meer dan ok.

Grtz en thx voor de toffe rit...
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Begonnen voor de 35km en onderweg de route van de 50 gevolgd. Uitgekomen op 47 km en juist geen 800 hoogtemeters. Jawadde.

Eerse keer in O'naarde en hier kom ik zeker terug. Hééééééééél mooie streek. Ik vond het zelfs qua weggetjes en natuur mooier dan G'bergen.

Parcours was wel niet van de poes. Weinig recuperatiestukken en oh zo knappe klimmetjes en afdalingen. De Taaienberg doet ook zijn naam alle eer aan. Op het einde nog een heel mooie lange steile beklimming met veel boomwortels. Gesneuveld op 30 meter van de top #-o

Bepijling kon idd stukken beter en de bevoorrading was ook wat pover, maar al de rest, super. Knappe startlocatie met massa sfeer en die gratis Leffe op het einde deed deugd :lol: =D>
Wat wel raar was: de 35km is bij mijn collega en wat anderen op 41 uitgedraaid. Ofwel was de bepijling slecht aangebracht en hebben ze een stuk te veel gereden... zou niet mogen, want 6 extra km in zo'n temperaturen is moordend...

O'naarde, see you next year ! 8)
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

ook meermaals verkeerd gereden : gestart voor 50 km en terug met 75 km op de teller
volledig op maar toch genoten
Post Reply