Nu zondag 40 km en net op tijd binnen voor de buien.
Met 4 krijgers gestart ,onderweg 2 gestorven.
nu zaterdag regio tour 70 km .
Bikers uit Walfergem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Erpe Mere met 5 dappere ,2 noodgedwongen voor de 25 (ouderdom) en 3 voor het vole pond , op een groepje gevallen van de zwette mannen , resultaat voor 50 km en 445 hm een gem van 22 , nie slecht , ik voel het nog .
Volgende week in st martens bodegem ..... maar dit week-end DUVEL feesten in ASSE dus Zondag forfait of misschien toch da klein toerke .....wie weet.
Volgende week in st martens bodegem ..... maar dit week-end DUVEL feesten in ASSE dus Zondag forfait of misschien toch da klein toerke .....wie weet.
Na de verplichte rustdag op zondag na de hopduvelfeesten ,terug present .
Tourtocht van Lennik MPI gaan rijden met terug 5 dappere indianen , 45 km en een gem van 18 denk ik en toch wat hoogtemeters , om 8.45u kunnen vertrekken en om 11.15 binnen , t'is altijd gemakkelijk als het parcour dicht bij Ten Hove passeert .
Volgende week bij de flikken van Halle ,ik denk niet dat Witse err al zal zijn smorgens .
tot volgende week.
Tourtocht van Lennik MPI gaan rijden met terug 5 dappere indianen , 45 km en een gem van 18 denk ik en toch wat hoogtemeters , om 8.45u kunnen vertrekken en om 11.15 binnen , t'is altijd gemakkelijk als het parcour dicht bij Ten Hove passeert .
Volgende week bij de flikken van Halle ,ik denk niet dat Witse err al zal zijn smorgens .
tot volgende week.