MTB - Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Het probleem met Willebroek is dat het wat aan de saaie kant is.
Dan kun je beter doorrijden tot Terhagen en Boom in ginds in de kleiputten rond de fietsen.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik heb jaren in mechelen gewoond en er zijn daar wel mooi stukjes om te biken ik had er een toertje als je het voledig reed kwam je op 75km je had enkele doorsteeks zodat ik kon kiezen 30 40 50 of60km alemaal kwamen ze op meer dan 75% offrood. Ik heb er nog eens gaan rijden en 3tal weken geleden en hij is nog voledig te doen
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

patje2 wrote:Ik heb jaren in mechelen gewoond en er zijn daar wel mooi stukjes om te biken ik had er een toertje als je het voledig reed kwam je op 75km je had enkele doorsteeks zodat ik kon kiezen 30 40 50 of60km alemaal kwamen ze op meer dan 75% offrood. Ik heb er nog eens gaan rijden en 3tal weken geleden en hij is nog voledig te doen
Tof,
nu weten we jje toertje te vinden se!
:-D
spuit7
Mountainbiker

Post by spuit7 »

Ik ben zelf ook van Mechelen en ga ook af en toe naar Hofstade.
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Ik dacht vanmorgend er ineens aan dat kortenberg ook niet zo ver ligt.
Toen met de toertoch in kortenberg op 9 mei, heb ik een verkeersbord gezien ni ver van de start (pakt net geen kilometer tot net een kilometer) en hierop stond "Mechelen 19km" .

dus mss dat dit ook een optie is dan, maar ik weet wel niet dat dit met of zonder autostrade is, met een mtb op autostrade komt ni zo goe denk ek :lol:

met de toertocht was het hier ook leuk-rijden
mooie streek, veel toffe paden en veel omhoog en omlaag

grz
frederikc
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Zal kortelings mijn toertje rond mechelen hier posten heb net gps gekocht maar ben wel nog herstelende van heelkundige ingreep dus het kan nog wel enkele weken duren.
Er zit wat van alles in singeltraks, bos en veldwegen technise pasages enkele korte beklimingen en enkele rekuperatie stroken.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

patje2 wrote:herstelende van heelkundige ingreep dus het kan nog wel enkele weken duren.
Veel beterschap
patje2 wrote:Zal kortelings mijn toertje rond mechelen hier posten heb net gps gekocht.
=D> =D>
denhave
Mountainbiker

Post by denhave »

Volgens mij zal Bonheiden toch de kortste afstand zijn hoor Veerle, je kan daar aansluiten in het dorp van Bonheiden. En van daaruit naar Mechelen is toch niet zo ver. Waar woon je ergens in Mechelen?
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ben net terug aan het biken nog een 2 of 3 weken geduld moet wel nog even trainen voor ik 75km aan kan laat wel iets weten waneer ik hem ga opnemen en posten. Als er liefhebbers zijn om mee te gaan heel de toer of een stuk je kan onder weg gerust afslagen we zijn max 10km van de grote markt van mechelen af Geef een seintje ik dacht te vertreken aan ingang sportpark de Nekker (daar kan je gratis parkeren indien je met de wagen komt) We biken dan wel onder het moto samen uit samen thuis
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Er bieden zich wijnig kandidaten aan of is iedereen met verlof??? ik dacht woensdag 25/8 indien geen regen Ik kan dan heel de dag laat maar iets weten om welk uur het voor u allen het best past Denk er wel aan 3a4u biken
Post Reply