Zo 27/06/2010 Chastre
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Twee jaar geleden gereden. Een vrij hoog amusementsgehalte tot het moment dat mijn bikemaat door een put in een overigens brede weg, 7 meter verder werd gekatipulteerd. Ontelbare schroeven en bouten in de kaak zijn momenteel zijn deel. Erg handig voor ons als we wat mochten onderbreken onderweg. Hij wil perfors Chastres opnieuw fietsen dit jaar. Mocht je op een onwezenlijke plaats enkele bikers in stille vervoering met de ogen neerwaarts gericht, nog net op het laatste moment kunnen ontwijken, vergeef het ons. We wanen ons op dat moment in ons klein Scherpenheuvel.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Streek heeft niet veel opwindende technische stukken, eerder veel veldwerk en nu met dit droge weer gaat het zeker en vast een vlamtocht worden. Des te rapper je terug binnen zal zijn voor de Leffe.DodgeW200 wrote:Denk dat we ook met een paar maten hier heen komen.
Wat mogen we verwachten.
?/5 voor technisch
?/5 voor conditie
Heb deze in 2006 gereden en ik vond het best OK.
Zoeken waarschijnlijk terug de kanten van Villers-La-Ville waar er mooi stukken bos te vinden zijn.
Prentjes van editie 2006: http://www.pixagogo.com/1022615999
dus ik schat:
2/5 voor technisch
3/5 voor conditie
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
ik rijd al 20 jaar de toertochten en ik kan je garanderen dat deze tocht in chastre mijn persoonlijke favoriet is, gewoon de mooiste toertocht die ik in gans vlaanderen al gereden heb.je waant je soms in de ardennen.het is zeer zeker geen vlamtocht! mooie single tracks en je rijdt door riviertjes en uitgeholde bergjes..super gewoon
als je ooit al chaumont gistoux hebt gereden wel dan heeft deze tocht nog iets extras!
als je ooit al chaumont gistoux hebt gereden wel dan heeft deze tocht nog iets extras!
- morphan
- Mountainbiker
zadeltasje met autosleutel
aan de bike-wash heb ik even mijn zadeltasje laten liggen, 2 minuten tot ik aan de auto was. Mijn auto sleutel stak er in... Er is nog niets binnengebracht bij de organisatie of aan de toog. Heeft iemand mijn zadeltasje 'geleend', geen probleem je mag het hebben met inhoud (pomp, binnenband, tool,geld) maar de sleutel zou ik toch wel graag terug krijgen. PS: Momenteel lig ik hier nog op de parking te wachten op het rescue team. Heb jij mijn sleutel? 0475839619 DANK U
-
koppigaard
- Mountainbiker