Wij gaan onze eigen wieleruitrusting laten maken.
Heeft iemand ervaring met Emyco uit Zottegem ?
Zijn de broeken OK ? Zeemvel OK ?
Prijs / Kwaliteit kledij OK ?
Wielerkleding Emyco Zottegem
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik heb ondertussen al een drie-tal tenues van Emyco (één winter en twee zomer)en voor mij zijn die goed genoeg (volgens de prijs) en ik doe meestal ritten tussen de 70 à 100 km. Ik heb bij één enkele broek voorgehad dat het stiksel van het zeemvel losgekomen was. Ik heb dit zelf laten herstellen, maar toen ik dit even ter sprake bracht bij Emyco zeiden ze me direct om de broek binnen te steken om te laten herstellen. Ik vond dit toch al een positief teken kwestie van klantenservice.
Ik denk dat ze nogal soepel zijn in het bijbestellen van tenue of onderdelen ervan.
Voor mij zeker een aanrader (maar nogmaals, ook niet de kwaliteit verwachten van de duurdere merken).
Ik denk dat ze nogal soepel zijn in het bijbestellen van tenue of onderdelen ervan.
Voor mij zeker een aanrader (maar nogmaals, ook niet de kwaliteit verwachten van de duurdere merken).
-
rudy coolens
- Mountainbiker
-
Frankiebis
- Mountainbiker
Post by Frankiebis »
Hillegem is de place to be.-Tomme- wrote:kan iemand me het juiste adres van Emyco geven aub?
op de site vind ik 2 adressen voor 'de shop'
Doltcini
Provincieweg 298
9550 Hillegem
en
Doltcini
Vandedriesschestraat 5
9520 Zottegem