dit zijn Louise's van 2005. Heb dezelfde gehad
Type Magura Louise raden
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- Winno
- Mountainbiker
Inderdaad er is geen verschil enkel de kleur. De FR staat voor Freeride en daardoor kon me voorraan grotere schijven steken. Lees hier maar :Beny wrote:Mij Louise FR ziet er hetzelfde uitWinno wrote:Beste Lanseloet,
Magura makes two variants of Louise brake. The standard Louise comes equipped with 160mm rotors front and rear, but we're looking at the FR version here. The levers are essentially the same, and the calipers are fundamentally similar. The key difference is that the FR calipers are designed to accommodate rotor sizes from 180mm upwards at the front. Refreshingly, all rotor options are the same price - you can choose from 180 or 210mm at the front or 160, 180 or 190mm at the rear. All the rotors are Magura's "wavy" design, said to improve mud clearance and cooling.
Read more: http://www.bikemagic.com/bike-reviews/m ... z0rgOvQ2mL
Hij heeft de gewone en niet de FR's
-
Metalcat
- Mountainbiker
Buiten de kleur is er nog een vershil, de FR's hebben langere "poten" dan de gewone. Dit om de 180mm schijven te kunnen monteren. De foto's hier tonen korte poten, dus het is inderdaad de gewone Louise.
Winno wrote:Inderdaad er is geen verschil enkel de kleur. De FR staat voor Freeride en daardoor kon me voorraan grotere schijven steken. Lees hier maar :Beny wrote:Mij Louise FR ziet er hetzelfde uitWinno wrote:Beste Lanseloet,
Hij heeft de gewone en niet de FR's