wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

StoffelV70 wrote:Hier staat een Suzuki GSX-R 600 srad voor snellere zondagse ritjes :P

Beestje is van 1998 maar gaat er nog altijd goed vandoor =D>

Image

Image
Tijdloze machine!!
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik moet van mijn madam regelmatig pozen... Ook leuk voor mij omdat ik zo beetje herinneringen heb. Mijn madam fotgrafeert op zo'n rit al snel 500 fotos zodat ik bij thuiskomst ook beetje kan zien waar ik geweest ben.. Tijdens het rijden is mijn aandacht op de weg hé. ik zie dus maar de helft van t mooie weer...

ik heb zelf een tiental jaar offroad ( van DT125 > XR250 > XR400 > XL650 > AT750 tot varadero XL1000) gereden maar op het einde was het niet meer leuk. Over het pad gespannen draden, balken met nagels, stukken geplooid betonijzer, dwarsgleuven op de track.... Vanalles zijn we tegengekomen. Nu rij ik de regio met de fiets...
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Den 10de juli is het mijn beurt op Mettet :D Ik ben eens benieuwd.
Ridley Racer wrote:Ik rij NOG niet met de moto,maar ik zit wel veel achterop bij men pa.
Tijdens Suzukiday op Mettet heb ik de kans gekregen om eens achterop ne Suzuki Hayabusa mee te rijden :-D .
En leuk dat da was :bounce: :drunk:
http://www.youtube.com/watch?v=xH7QZ3rRF4g
In het eerste filmpje moesten we al na 1ronde binnen omdat er een valpartij was #-o .
http://www.youtube.com/watch?v=hbPgR3Xh ... re=related
In het tweede filmpje gaat het al een beetje rapper :-D .
Vergeet vooral niet om het in HD te bekijken.
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

en, hoe is het geweest?

Ik ben op de Suzuki Days op Mettet ook onderuit gegaan, in de Stephane Mertens-bocht (laatste bocht voor rechte stuk).
Kon er niets aan doen, ben meegepakt geweest door een engelsman die onderuit ging...

greets
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Hoe zit dat dan met de schade? Normaal ben je niet verzekerd op een circuitdag maar als je om zo'n manier ondergaat komt de verzekering van die Engelsman dan niet tussen?
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

freezy wrote:als je om zo'n manier ondergaat komt de verzekering van die Engelsman dan niet tussen?
Nee.
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

het risico van rijden op circuit;
soms doe je eens iemand vallen, soms val je door toedoen van een ander ...

't Eerste heb ik zelf ooit voorgehad op het kartcircuit van Francorchamps, helemaal per ongeluk. Gelukkig had dien mens niets, en was er buiten een schreef niks aan zijne sm. Het was dan nog ne prof dat ik deed vallen die heel cool zei "valt voor" :lol: :lol:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Ik heb er gemengde gevoelens bij. Een aartsmoeilijk circuit dat verschillende lijnen toelaat. Hierdoor kom je ook sneller fratsen tegen dan de iets meer recht-toe-rechtaan circuits. Ik heb 2 keer bijna fantonten gehad en dan nog 2 keer met dezelfde, na den 2de keer is em dan ook in een ander groep gaan rijden hetgeen veiliger was voor ons alletwee. Ik had dus bijna hetzelfde voor als jij. Vallen is een ding maar als een of anderen oen u onderuit rijd, GRRRR

Maar toch goed geamuseerd. Ik wou vorige week nog naar Zolder maar met dat regenachtig weer toch maar lekker met de MTB gaan stoeien in de modder :D
Ralphke wrote:en, hoe is het geweest?

Ik ben op de Suzuki Days op Mettet ook onderuit gegaan, in de Stephane Mertens-bocht (laatste bocht voor rechte stuk).
Kon er niets aan doen, ben meegepakt geweest door een engelsman die onderuit ging...

greets
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

Voorzichtig gasten!!!
Werkmakker gisteren verongelukt.
En geloof me het komt hard aan.

Jan

Image

Een 27-jarige man uit Gierle is zondagnamiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeval op de Turnhoutsebaan.
De motorrijder botste rond 15 uur frontaal op een bestelwagen die een draaibeweging maakte.
Het slachtoffer belandde twintig meter verderop in een gracht en bezweek ter plaatse aan zijn verwondingen.
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

mij moet je het niet vertellen, ik heb in april een goede vriend van me voor mijn ogen zien verongelukken op de moto.
ik reed er namelijk achter :(

veel sterkte man. Het is nu een moeilijke periode die niet snel zal beteren :(

greets
Post Reply