Weet iemand of dat klopt dat die sleutels niet kunnen gekocht worden en indien niet, waar die dan wel te verkrijgen zouden zijn ? Of is er een andere oplossing ?
Cannondale gereedschap
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Cannondale gereedschap
Enkele maanden geleden kocht ik een Cannondale F600 en de tijd is gekomen om 't een en 't ander bij te regelen. Er zat wat speling op mijn achterwiel en ik dacht dit rap te verhelpen zoals bij mijn vorige fiets. Nu blijkt dat je hier een speciale sleutel voor moet gebruiken. Dan maar naar de fietsenboer, die me vertelde dat die sleutel niet verkocht wordt. Ik moet de fiets dan telkens voor een dag binnenbrengen voor een onnozelheid die ik vroeger zelf in een paar minuten kon verhelpen (en laatst bleek hij dan nog geen tijd gehad te hebben, dus nog een keer terugkeren...
).
Weet iemand of dat klopt dat die sleutels niet kunnen gekocht worden en indien niet, waar die dan wel te verkrijgen zouden zijn ? Of is er een andere oplossing ?