Za 26/06/2010 Deerlijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Aanwezig voor de 80 km + heen en terug met de fiets vanuit Izegem.
Wordt goede training, heb dringend weer kilometers nodig.

Tot den 26sten!
bostrippertje
Mountainbiker

Post by bostrippertje »

ik ben zeker van de partij voor de 80km!
twordt de eerste keer dat k m rijd, kben nochtans van de streek.
kben benieuwd :bounce:
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer. ben zeer benieuwd, maar het zal wel goed zijn zekers.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Kom zaterdag ook langs (4 de of 5 de keer denk ik), dit voor de 80 km.
Lees dat er 2 verschillende bevoorradingsposten zijn =D> , dit was vorig jaar toch wel een serieus minpunt doordat er maar 1 was en er verwarring was. De rijsttaartjes en de aquariusgirl waren dan weer pluspunten :wink:
Tot zaterdag.
backdraft10
Mountainbiker

Post by backdraft10 »

Voor de eerste maal deze rit doen, ben benieuwd maar volgens bovenstaande commentaren kan dit niet slecht zijn.
Kan iemand wat meer info geven over het parcours, volgens mijn inziens wellicht redelijk vlak gezien de streek of ben ik verkeerd??
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

[quote="backdraft10"]Voor de eerste maal deze rit doen, ben benieuwd maar volgens bovenstaande commentaren kan dit niet slecht zijn.
Kan iemand wat meer info geven over het parcours, volgens mijn inziens wellicht redelijk vlak gezien de streek of ben ik verkeerd??[/quote]
Ik ben er ook terug bij!!deze tt al enkele keer gereden en het mij nog nooit beklaagd!!en diegene die denken dat het hier plat is... #-o ge zult zwaar bedrogen uitkomen!!we zitten hier niet in het hooggebergte en ook nie in de vlaamse ardennen maar enkele stukken zullen serieus in de kuiten kruipen!!als je de 55 of 80 km doet zou je best een beetje doseren van bij het begin...een gewaarschuwt man...ik vertek 's morgens vroeg voor de 55 of 80...al sta ik wel een beetje op uur!!so long...
dingo 8)
backdraft10
Mountainbiker

Post by backdraft10 »

dark dingo wrote:
backdraft10 wrote:Voor de eerste maal deze rit doen, ben benieuwd maar volgens bovenstaande commentaren kan dit niet slecht zijn.
Kan iemand wat meer info geven over het parcours, volgens mijn inziens wellicht redelijk vlak gezien de streek of ben ik verkeerd??[/quote]
Ik ben er ook terug bij!!deze tt al enkele keer gereden en het mij nog nooit beklaagd!!en diegene die denken dat het hier plat is... #-o ge zult zwaar bedrogen uitkomen!!we zitten hier niet in het hooggebergte en ook nie in de vlaamse ardennen maar enkele stukken zullen serieus in de kuiten kruipen!!als je de 55 of 80 km doet zou je best een beetje doseren van bij het begin...een gewaarschuwt man...ik vertek 's morgens vroeg voor de 55 of 80...al sta ik wel een beetje op uur!!so long...
dingo 8)
Thxs voor de info en zou dus serieus bedrogen uitkomen dus en zal een boterhammeke meer eten 's morgens. :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Zover ik mij herinner, heb ik deze nog niet gereden. Zaterdag aanwezig voor de 80.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Turfke wrote:Zover ik mij herinner, heb ik deze nog niet gereden. Zaterdag aanwezig voor de 80.
een ding gaat ge zeker herkennen als je er ooit bent geweest... rarara #-o
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

zaterdagmorgen aanwezig .
Post Reply