dus uwe granny wordt der afgelaten bij 2x9 hé ? want ik zie ff door het bos de bomen niet meer met al die verschillende maten van kettingbladen op "bike-components" . Dus heb ik een buitenste kettingblad nodig 110 met 38 tanden en een middenste 110 met 26 tanden correct ?
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
@perro sorry maar't scheelt nie veel zenne, wa dak zelf quote daar ga ik nie meer tussen lezen hé 
dus uwe granny wordt der afgelaten bij 2x9 hé ? want ik zie ff door het bos de bomen niet meer met al die verschillende maten van kettingbladen op "bike-components" . Dus heb ik een buitenste kettingblad nodig 110 met 38 tanden en een middenste 110 met 26 tanden correct ?
Last edited by Chimaera on Tue 22 Jun 2010 16:54, edited 1 time in total.
- Chimaera
- Mountainbiker
soit, we zullen mor terug in de showroom blijven want al vier paginas ver en der is nog niets te zien hehehehehe
het frame heb ik inmiddels in mijn bezit maar gene kodak (euhm canon) want die ligt thuis in lier en daar ga ik morgen pas heen , dus de eerste foto's zijn iets voor morgen.
bestelling geplaatst bij starbike
nu nog eens bekijken naar het gewichtsverschil tussen ;
lichte riser VS easton ec90 - barend plugs en barends
het frame heb ik inmiddels in mijn bezit maar gene kodak (euhm canon) want die ligt thuis in lier en daar ga ik morgen pas heen , dus de eerste foto's zijn iets voor morgen.
bestelling geplaatst bij starbike
nu nog eens bekijken naar het gewichtsverschil tussen ;
lichte riser VS easton ec90 - barend plugs en barends
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Groot blad valt weg, in de plaats steek je of een rondel of kortere bladbouten.
Je koopt een middenblad van TA in 38, schimano heeft ook 36 en klaar.
Wil je de grannygear bruikbaarder maken, lees, als echte vitess kunnen gebruiken, dus heel de pion op en af schakelen, is ne 26t bruikbaarder.
Heel den uitleg kunde ergens vinden op mijn forum (secret trails)
Buiten dat gene overschot hebt= gewicht, gaat het schakelen veel beter, ge gebruikt uwe pion helemaal, die mannen met hunne trippel verslijten alleen de 4 middenste kranskes en smijten de pion dan weg.
Gene chainsuck, veel langer op uwe grote blijven, als't echt zwaar is blijfde op uwe granny doorschakelen.
Je koopt een middenblad van TA in 38, schimano heeft ook 36 en klaar.
Wil je de grannygear bruikbaarder maken, lees, als echte vitess kunnen gebruiken, dus heel de pion op en af schakelen, is ne 26t bruikbaarder.
Heel den uitleg kunde ergens vinden op mijn forum (secret trails)
Buiten dat gene overschot hebt= gewicht, gaat het schakelen veel beter, ge gebruikt uwe pion helemaal, die mannen met hunne trippel verslijten alleen de 4 middenste kranskes en smijten de pion dan weg.
Gene chainsuck, veel langer op uwe grote blijven, als't echt zwaar is blijfde op uwe granny doorschakelen.