Is dat enkel met tubeless of ook met biba zo?RigolleM wrote:2.25 bolt ook stukken beter op lage druk dan 1.8, maar de meesten willen/kunnen het niet snappen dat breder = minder rolweerstand, en dan nog niet gesproken over extra comfort en grip![]()
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Biba, wat is dat... och ja... hetgeen is altijd moet meesleuren voor het geval ik lek zou rijdenzikje wrote:Is dat enkel met tubeless of ook met biba zo?RigolleM wrote:2.25 bolt ook stukken beter op lage druk dan 1.8, maar de meesten willen/kunnen het niet snappen dat breder = minder rolweerstand, en dan nog niet gesproken over extra comfort en grip![]()
- Chimaera
- Mountainbiker
Die 2X9 setup komt er misschien nog enkel nog uitdokteren welke tandwielen vooraan ik zou nodig hebben voor de ardennenmarathons, voor cassette heb ik nog een sram x.0 liggen. Ik dacht dat de tandwielen 110/74 waren, enig idee qua vertanding guyz ???RigolleM wrote:En dan een SRAM X.9 voorderrie plaatsenEl Perro Diablo wrote:Als dit puur om gewicht te sparen is, dan kan je beter een vaste vork steken.![]()
Als je gewicht wilt sparen kies dan bv. 2x9 setup met 12-32
Die banden, tjah voorlopig ben ik er content van. Maar gene paniek ik zoek die nog te vervangen kweet enkel nog niet door welke (enige tips ???)