Garmin edge 705 (bundle ) bij AS adventure aan 329€
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
-
17tim
- Mountainbiker
"wijzigingen en drukfouten voorbehouden" vermelden op een foldertje geeft niet het recht om iets misleidend aan te prijzen.RigolleM wrote:'k Hoop voor jullie dat achteraan de folder niet staat: 'Wijzigingen en drukfouten voorbehouden'
Want het gaat idd over de 705HR, maar in boekje staat in koeien van letters PROMO 329€ voor de Bundle. Tant pis voor AS; maar ze moeten maar opletten bij het samenstellen van hun boekje.
http://statbel.fgov.be/nl/geschillen/kl ... /index.jsp
ik heb mijne bundle gisteren toch gaan halen voor 329€ in Sint-Denijs-Westrem. Diene gast deed eerst wa moeilijk, maar kheb uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen. neh!
Al bij al een vlotte service van AS.
- OG_Mike
- Mountainbiker
Mooi zo. Als ik het geld had, dan had ik er ook ééntje gaan halen.17tim wrote:"wijzigingen en drukfouten voorbehouden" vermelden op een foldertje geeft niet het recht om iets misleidend aan te prijzen.RigolleM wrote:'k Hoop voor jullie dat achteraan de folder niet staat: 'Wijzigingen en drukfouten voorbehouden'![]()
Want het gaat idd over de 705HR, maar in boekje staat in koeien van letters PROMO 329€ voor de Bundle. Tant pis voor AS; maar ze moeten maar opletten bij het samenstellen van hun boekje.
http://statbel.fgov.be/nl/geschillen/kl ... /index.jsp
ik heb mijne bundle gisteren toch gaan halen voor 329€ in Sint-Denijs-Westrem. Diene gast deed eerst wa moeilijk, maar kheb uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen. neh!![]()
![]()
Al bij al een vlotte service van AS.
- Scott biker
- Mountainbiker
- Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,
Post by Scott biker »
Vandaag naar A.S. Adventure in Hasselt geweest om een edge 705 bundle te kopen voor 329 euro zoals in de folder vermeld was.. verkoper deed ook eerst wat moeilijk, maar ik hem toch gekregen aan de folderprijs.