fidea averbode

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Yalta-cruiser wrote:
El Perro Diablo

Dan moeten we terug naar af gaan, kleine koersen, ingericht door echte liefhebbers ergens in kleine ardense dorpkes.....zoals TJV da deed(doet???)
In Pepingen slagen ze er wel in om zelf iets deftigs op 2 weieen te doen.
freezy

Dat zou de bedoeling zijn eh, een wedstrijd voor pure amateurs. Geen overdreven prijzen maar nog eens een wedstrijd zoals het vroeger was en waar de echte mountainbiker plezier aan beleeft. De 1e prijs 6 fleskes bier, de 2e prijs zo een plastic strandzakske dat ge op de luchthaven krijgt bij Sunsnacks of Neckerman en als 3e prijs nen azalea.

Dus moeten we eerst een polleke houden... wie doet er mee aan de eerste Mtb.be classic.. de klassen indelen (dames, junioren, de masters...)...

Klinkt goed.. en kan me daar wel in vinden.
Ik rij bij de masters 1... voor nen azalea.. 8)
Schitterend idee. Eerste manche in Boutonville? Zo kun je het koppelen aan een goed doel (Patrick Meersschaert organiseerde daar 2 keer) wat altijd net iets meer ogen in de juiste richting gericht krijgt.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Dus als ge een koers organiseerd MOET NYS komen????

Als ik een koers zou organiseren, dan stuur ik hem een aangetekend schrijven dat hij niet in een straal van 25km van het event mag komen om het niet te bederven.

Buiten een fijn parcours heb je deelnemers nodig, kijk is hoeveel deelnemers er op de marathons zijn????

Formule: goed/uitdagend parcours, geen vergunning nodig(of dagvergunning ter plaatse), veel fun.

Voor de toppers wordt al genoeg georganiseerd, die hebben ook de middelen om de wereld rond te reizen om aldaar (rond de wereld dus) te gon koersen, wij, wij willen kunnen mtb'n in eigen land op een mtb waardig parcours. 't Is toch van den hond zijn kloten da uw trainingsparcours pakken fermer ligt dan een UCI parcours.
Mijn vrouw verzameld géén uci punten, dus die hoef ik nie mee naar huis te brengen, die is al content als mijn knieen en ellebogen open liggen, dan is't de moeite geweest.
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

nog steeds geen uitslag voor de fun a en b;

heb mailtje gedaan naar bond en chronorace;benieuwd of het iets uit gaat halen...mss moeten degenen die zaterdag gereden hebbn dit allemaal lmaar is doen want als ze enkel van mij last gaan hebben,dar gaan ze ni wakker van liggen.25euro inschrijving en dan geen klassement of uitslag,laat staan tussentijden per ronde...zo wil ik elke week een koerske houden;dan moet ik nimeer gaan werken he 8)
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

25 euro inschrijveing, waarvan ge 10 terug krijgt, als ge vooringeschreven zijt ist 20 waarvan ge 10 terugkrijgt, dan betaalt ge 10 euro, das goedkoper als flanderscups etc waar ge 11 euro betaalt, dus daarover moete we ni klagen denk ik!
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

nog steeds geen uitslag voor de fun a en b;

heb mailtje gedaan naar bond en chronorace;benieuwd of het iets uit gaat halen...mss moeten degenen die zaterdag gereden hebbn dit allemaal lmaar is doen want als ze enkel van mij last gaan hebben,dar gaan ze ni wakker van liggen.25euro inschrijving en dan geen klassement of uitslag,laat staan tussentijden per ronde...zo wil ik elke week een koerske houden;dan moet ik nimeer gaan werken he 8)
OdEssA
Mountainbiker

Post by OdEssA »

Allemaal zo ANTI-Nys hier . . . . . . wie was de eerste Belg op de OS ?? Of was dat ook geen echt MTB parcour :roll:
Ik begrijp dat jullie gefrusteerd zijn over het parcour maar is het echt nodig om alles op Nys te steken, het is hiet gelijk een kleuterklas . . . . . .
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

ik heb 25 euro betaald en was op voorhand ingeschreven.moest nog 5euro biijbetalen voor dagverzekering...
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

als ge u nummerbord en chip teruggeeft is het 10 euro terug
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

OdEssA wrote:Allemaal zo ANTI-Nys hier . . . . . . wie was de eerste Belg op de OS ?? Of was dat ook geen echt MTB parcour :roll:
Ik begrijp dat jullie gefrusteerd zijn over het parcour maar is het echt nodig om alles op Nys te steken, het is hiet gelijk een kleuterklas . . . . . .
=D> =D> =D>
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Is Nys ne kleuter dan?
Post Reply