Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

Woensdagavond deze bloso route onderandere gereden:
- er is een bouwput voor rioleringswerken aan de eerste kruising met Brusselbaan / N9, stukje terug moeten rijden en afsnijden
- een paar stukken in het veld / tussen weides beginnen serieus overwoekerd te zijn (niks meer van track te zien)
- in het 1e gedeelte (buurt steenbakkerij) moet je dwars door een maisveld rijden, nu nog te doen maar als deze serieus geschoten is? :bounce:
- ook eens precies door iemand's achtertuin moeten rijden?
Veel draaien en keren en geregeld pijltjes zoekend, af en toe leuke offroad stukken waar je eens kan doorrijden gelukkig
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Weet er hier iemand hoe ver het zit met uitbreiding van deze route inclusief nieuwe houten paaltjes?
:P
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

egied wrote:Weet er hier iemand hoe ver het zit met uitbreiding van deze route inclusief nieuwe houten paaltjes?
:P
op 23 mei waren de uitbreiding en de nieuwe paaltjes nog geen feit :-)
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

ik zal die gasten van de sportdienst eens moeten opjagen, want 't is inderdaad al veel te lang stil daar rond die uitbreiding.

ik probeer deze week eens te passeren en dan laat ik hier iets weten.

greets
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

den Bart wrote:ik zal die gasten van de sportdienst eens moeten opjagen, want 't is inderdaad al veel te lang stil daar rond die uitbreiding.

greets
Al die vergunningen/toestemmingen aanvragen om door andere gemeentes te rijden, vraagt tijd hé. :wink:
Zeker bij de gemeente... :drunk:
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

timdelma wrote:
den Bart wrote:ik zal die gasten van de sportdienst eens moeten opjagen, want 't is inderdaad al veel te lang stil daar rond die uitbreiding.

greets
Al die vergunningen/toestemmingen aanvragen om door andere gemeentes te rijden, vraagt tijd hé. :wink:
Laatste keer dat ik geweest was bij de gemeente (ergens begin april) hadden ze alle vergunningen al dacht ik. 't was toen nog een kwestie van houten paaltjes en nieuwe pijltjes te bestellen bij bloso en die te laten plaatsen door de technische diensten van de gemeente.
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

den Bart wrote:
timdelma wrote:

greets
Laatste keer dat ik geweest was bij de gemeente (ergens begin april) hadden ze alle vergunningen al dacht ik. 't was toen nog een kwestie van houten paaltjes en nieuwe pijltjes te bestellen bij bloso en die te laten plaatsen door de technische diensten van de gemeente.
Vraag dan gelijk nu dat ze de overwoekerde trajecten eens snoeien of 't gras min of meer eens afdoen, dan is het tegen na de zomer ok :wink:
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

Vrees da we voor t einde van de zomer nog altijd geen uitbreiding in Affligem zullen kunnen rijden
:evil:
Zors
Mountainbiker

Post by Zors »

_Nico_ wrote:Woensdagavond deze bloso route onderandere gereden:
- er is een bouwput voor rioleringswerken aan de eerste kruising met Brusselbaan / N9, stukje terug moeten rijden en afsnijden
- een paar stukken in het veld / tussen weides beginnen serieus overwoekerd te zijn (niks meer van track te zien)
- in het 1e gedeelte (buurt steenbakkerij) moet je dwars door een maisveld rijden, nu nog te doen maar als deze serieus geschoten is? :bounce:
- ook eens precies door iemand's achtertuin moeten rijden?
Veel draaien en keren en geregeld pijltjes zoekend, af en toe leuke offroad stukken waar je eens kan doorrijden gelukkig
Jammer van die bouwput, en met de werken die er nog moeten uitgevoerd worden, zal't niet beteren vrees ik.
Je hebt gelijk; een maaibeurt zal imho elke track wel eens kunnen gebruiken
Vorig jaar was dat maisveld een patattenveld, maar er is een baan ingetrokken, dus ik denk dat dat wel te doen zal zijn.
Dat stukje achtertuin is aan de Oude Snas, en het baantje, oprit van die persoon inclusief is openbare weg (enfin, er staat toch een straatnaambordje aan de oprit ;-)

Ondanks deze mankementen vind ik het best wel een te pruimen route :-)
_Nico_
Mountainbiker

Aansluitingen Affligem - Asse?

Post by _Nico_ »

Is de aansluiting met de BLOSO route van Asse goed te vinden?
De vorige keer dat ik Affligem reed heb ik geen doorsteek naar Asse gezien, wel met die van Aalst.

Ik zou de volledige lus van Affligem willen combineren met de volledige van Asse, 't is anders een wat kort ritje...(+evt Denderleeuw er nog bij)
Post Reply