fidea averbode
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik klaag niet snel en ben blij dat ik in de buurt eens een wedstrijd kan rijden maar dit was er echt over ,als galazo dit mtb noemt dan zijn ze echt verkeerd bezig. Er waren wel veel deelnemers met allemaal het zelfde gedachten dat dit op geen klote trekt maar toch zijn ze gestart (ik ook) . Voor een veldrit zou dit er door gaan maar voor mtb ,sorry gasten(galazo of wie ook) maar ga dan iets anders doen .
-
De Janssens
- Mountainbiker
- Dacuba
- Mountainbiker
Zo ze je maar weer...sn42 wrote:ik klaag niet snel en ben blij dat ik in de buurt eens een wedstrijd kan rijden maar dit was er echt over ,als galazo dit mtb noemt dan zijn ze echt verkeerd bezig. Er waren wel veel deelnemers met allemaal het zelfde gedachten dat dit op geen klote trekt maar toch zijn ze gestart (ik ook) . Voor een veldrit zou dit er door gaan maar voor mtb ,sorry gasten(galazo of wie ook) maar ga dan iets anders doen .
- Ruben S.
- Mountainbiker
ah.Dacuba wrote:Eerst zei hij:
en nu is hij van gedacht veranderd, vandaar: zo zie je maar weer...we kunnen mischien met zen allen nen toertocht gaan doen en daar een wedstrijdje houden zoals er vele doen. Geef mij dan averbode maar ,beter dit dan niks.
Ik dacht vorig jaar ook: das eens plezant dat ik niet +1u in den auto moet zitten voor een wedstrijd.
Tot dat ik dan dat parcour zag.
Dan zou ik liever met mijne fiets naar één of andere uithoek in België rijden, om daar te gaan rondcrossen.
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
ik ben er ook gestart vandaag...enkele minpunten
*chip van chronorace hebben blijkbaar niet gewerkt maar van geld teruggeven geen spraak...
*die kunstmatige brug is mss goed te doen voor de betere belofte en prof maar ik heb er daar meer af zien vallen als oprijden...gewoon gevaarlijk,als je halfweg stilvalt en je moet voet zetten is er bniks meer aante doen op die gladde houten platen.
*al die beekjes waren nu al zo uitgereden dat het in en uitrijden zo stijl was dat er menigen waaronder ik meermaals overkop gegaan zijn.ik ben geen technis wonder maar als dit parkoer geb is door vervecken mag em er echt mee stoppen;
*op voorhand ingeschreven via chronorace en papier afgedrukt zoals gevr via website,komt ge daar en moet ge alles tgerug invullen omdat chronorace zen gegevens niet aan de bond wil doorspelen wegens privacy;
*van minder te betalen omdat ik op voorhand ingeschreven was was ook geen sprake maar na wat discussie toch;
*op<zo een evenement 1 inschrijvingstafel met 2bvan de bond die alles met de hand opschrijven,dat is pas back to the roots...
voila zo heb ik men gedacht is gezegd;
hoop dat er morgen geen kat gaat kijken
conclusie:dit is niet de mtb promoten wel golazo zen portefeuille;mij zien ze er niet meer terug!
*chip van chronorace hebben blijkbaar niet gewerkt maar van geld teruggeven geen spraak...
*die kunstmatige brug is mss goed te doen voor de betere belofte en prof maar ik heb er daar meer af zien vallen als oprijden...gewoon gevaarlijk,als je halfweg stilvalt en je moet voet zetten is er bniks meer aante doen op die gladde houten platen.
*al die beekjes waren nu al zo uitgereden dat het in en uitrijden zo stijl was dat er menigen waaronder ik meermaals overkop gegaan zijn.ik ben geen technis wonder maar als dit parkoer geb is door vervecken mag em er echt mee stoppen;
*op voorhand ingeschreven via chronorace en papier afgedrukt zoals gevr via website,komt ge daar en moet ge alles tgerug invullen omdat chronorace zen gegevens niet aan de bond wil doorspelen wegens privacy;
*van minder te betalen omdat ik op voorhand ingeschreven was was ook geen sprake maar na wat discussie toch;
*op<zo een evenement 1 inschrijvingstafel met 2bvan de bond die alles met de hand opschrijven,dat is pas back to the roots...
voila zo heb ik men gedacht is gezegd;
hoop dat er morgen geen kat gaat kijken
conclusie:dit is niet de mtb promoten wel golazo zen portefeuille;mij zien ze er niet meer terug!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
[quote="cureghempiet"]ik ben er ook gestart vandaag...enkele minpunten
...............
........
[/quote]
niks nieuws.. professioneel doen en claimen dat te zijn.. amateurisme blijft troef, vooral ivm inschrijvingen.
heb er een woord voor maar ga ik zeker niet neertypen wegens ongepast op een forum
...............
........
[/quote]
niks nieuws.. professioneel doen en claimen dat te zijn.. amateurisme blijft troef, vooral ivm inschrijvingen.
heb er een woord voor maar ga ik zeker niet neertypen wegens ongepast op een forum
Last edited by Sunn Xtreme on Sun 20 Jun 2010 13:05, edited 1 time in total.
De meesten zijn het er hier wel over eens dat wedstrijden zoals Averbode deze sport absoluut geen goed doen. Vorig jaar werd er ook volop kritiek gegeven op het parcours, maar de heren van Golazo hebben daar blijkbaar geen oren naar... Dit jaar doen ze het gewoon opnieuw!
Dan vraag ik mij af: wat kunnen we wél doen om een krachtig signaal te geven, om hen te zeggen: zo kan het niet verder? Ik zou zeggen: geen woorden maar daden, maar wélke daden dan?
Dan vraag ik mij af: wat kunnen we wél doen om een krachtig signaal te geven, om hen te zeggen: zo kan het niet verder? Ik zou zeggen: geen woorden maar daden, maar wélke daden dan?