Ik zal maar meegaan zeker om u weer om te draaien in dat geval...dark dingo wrote:als de kater van vanavond géén abnormaal grote porties aanneemt,zal ik er morgennamiddag proberen bij te zijn!!als er iemand op zijn stuur zit en probeert te sturen met zijn zadel...never mind![]()
we zien wel...
dingo
Zo 20/06/2010 Koekelare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
-
Giobiker
- Mountainbiker
Ach ja, mss wel bloso tocht met bevoorrading maar tis ier toch tenminste droog gebleven
En daarbij, als ge die bloso tocht nog nooit gereden hebt maakt da toch nie uit, of ist tgedacht da ge op een bloso route zit?
Kheb eerst de 45 gereden en kvond nog nleuk tochtje maar twas wel wa kort, kheb dan nog maar ne ke de 25 gedaan en spijtig genoeg was die wel heel kort, maar 22km ofzo
Allee tot de volgende
En daarbij, als ge die bloso tocht nog nooit gereden hebt maakt da toch nie uit, of ist tgedacht da ge op een bloso route zit?
Kheb eerst de 45 gereden en kvond nog nleuk tochtje maar twas wel wa kort, kheb dan nog maar ne ke de 25 gedaan en spijtig genoeg was die wel heel kort, maar 22km ofzo
Allee tot de volgende
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Gezien ik zondag niet kan gaan rijden en deze de enige relatief dichte tocht was, rond de middag naar Koekelare afgezakt. 't Is niet mijn favoriete streek en ik kom hier zelden. Met heel lage verwachtingen vertrokken (ervaring leert dat je mindere tochten dan toch beter gaat vinden)
Veel baan in de start. Al 3km weg langs de grote baan vooraleer de eerste offroadstrook kwam. 't Is geen uitdagende streek, dus weet je wat volgt: een redelijk vlak parcours (op de Rudenberg na), veel landelijke wegen en boerenslagen in Koekelare, Ichtegem en Eernegem. Na een tijdje begon het me ook op te vallen dat ik verschikkelijk veel BLOSO-pijlen begon te zien. 't Kwam zelfs zo ver dat ik op bepaalde plekken de pijlen van de organisatie niet direct vond en dan maar de BLOSO begon te volgen (met goed gevolg)
De lus naar Wijnendale (nog maar eens Torhout....
) voor de grote afstand verliep quasi volledig langs BLOSO-parcours en hier kregen we het domein de Maere (kasteel d'Aertrycke) waar juist veel wandelaars aanwezig waren, maar eigenlijk geen problemen ondervonden.
Wel vééééééééééééél oude spoorweg (zeker 8km in verschillende stukken). Grootste moeilijkheidsgraad was de wind. Als windhater heeft me dat zeker wat parten gespeeld en zo maar met een avg van iets boven de 22 aangekomen (wat voor mij veel is).
Op het laatste wel een mooi stukje op het sportdomein van Koekelare zelf. Eindconclusie: een met alle respect oudere wielertoeristenclub die een TT wil inrichten en daarvoor vooral een beroep doet op de bloso-parcours. Wat er niet ligt, kun je niet aanbieden. Er zaten mooie stukken in, maar 't zal nooit mijn favoriete streek worden.
Ook opvallend, de enige tocht vandaag in West-Vlaanderen, maar je kon er bezwaarlijk over de koppen lopen. Lang geleden dat ik nog eens een TT gereden heb, waarbij ik niet ingehaald werd! (en ook niemand ingehaald heb trouwens)
Veel baan in de start. Al 3km weg langs de grote baan vooraleer de eerste offroadstrook kwam. 't Is geen uitdagende streek, dus weet je wat volgt: een redelijk vlak parcours (op de Rudenberg na), veel landelijke wegen en boerenslagen in Koekelare, Ichtegem en Eernegem. Na een tijdje begon het me ook op te vallen dat ik verschikkelijk veel BLOSO-pijlen begon te zien. 't Kwam zelfs zo ver dat ik op bepaalde plekken de pijlen van de organisatie niet direct vond en dan maar de BLOSO begon te volgen (met goed gevolg)
De lus naar Wijnendale (nog maar eens Torhout....
Wel vééééééééééééél oude spoorweg (zeker 8km in verschillende stukken). Grootste moeilijkheidsgraad was de wind. Als windhater heeft me dat zeker wat parten gespeeld en zo maar met een avg van iets boven de 22 aangekomen (wat voor mij veel is).
Op het laatste wel een mooi stukje op het sportdomein van Koekelare zelf. Eindconclusie: een met alle respect oudere wielertoeristenclub die een TT wil inrichten en daarvoor vooral een beroep doet op de bloso-parcours. Wat er niet ligt, kun je niet aanbieden. Er zaten mooie stukken in, maar 't zal nooit mijn favoriete streek worden.
Ook opvallend, de enige tocht vandaag in West-Vlaanderen, maar je kon er bezwaarlijk over de koppen lopen. Lang geleden dat ik nog eens een TT gereden heb, waarbij ik niet ingehaald werd! (en ook niemand ingehaald heb trouwens)
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Na een week zonder mtb en nog met aan de 31ste editie van de nacht van vlaanderen nog in de kuiten van gisteren(van te lopen hé), misschien aanwezig
.
Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.