Legoboy,
Gaat uw madam daar onderweg weer staan ? Ik voind da echt leuk, en zo vooral met den tricolor
Grand Raid Christalp
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- phille
- Mountainbiker
Hoelang doe je over 1 lekke band. Ik heb er ooit eens ene geplakt van mijn vlo met sturmey archer op. Achterwiel er NIET uithalen en geplakt met rustinneke, 4minuut37 over gedaan. En de meeste tijd lag aan het drogen van het rustinneke. OK OK de tolls lagen klaar ...Shorty wrote:ik ga voor rond 9u,als alles meezit.1 zwak moment en tis om zeep,of ne lekke band...
Een biba steken is toch geen werk, de controle van uwe buba das het balangrijkste, nejet NI pompen, bommeke schieten
OF
No Tubes ...
een kleine 10min ongeveer , ik ga vloeibare latex ingieten , en pak maar 1 binnenband mee .phille wrote:Hoelang doe je over 1 lekke band. Ik heb er ooit eens ene geplakt van mijn vlo met sturmey archer op. Achterwiel er NIET uithalen en geplakt met rustinneke, 4minuut37 over gedaan. En de meeste tijd lag aan het drogen van het rustinneke. OK OK de tolls lagen klaar ...Shorty wrote:ik ga voor rond 9u,als alles meezit.1 zwak moment en tis om zeep,of ne lekke band...
Een biba steken is toch geen werk, de controle van uwe buba das het balangrijkste, nejet NI pompen, bommeke schieten
OF
No Tubes ...
een klop krijgen daar verliest ge pas tijd mee .
-
Bianchi/joco
- Mountainbiker
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Inderdaad, je krijgt uw startnummer met naamvermelding bij de inschrijvingstafel in Verbier en na technische controle van je fiets krijg je een klevertje op je fiets.