Genoeg gemolken over nieuwe bikes, mijn hoofd slaat er tilt vanTimDC wrote:Dat weet ik dat je geen 2dehands meer zult kopen, ik ook niet meer hoor. Het was gewoon kwestie van een idee te laten zien.acesventura wrote:Leuk, maar ik koop geen 2de handse bike meer, en zeker niet van nen hollander of eenen uit die buurt, die zetten je af waar je bij staat![]()
Wie heeft er zin om zondag mee te gaan biken in Kluisbergen?
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- svekken
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Welja, voor mij komt zondag (zoals meestal) beter uit, natuurlijk is er zaterdagavond wel het "etentje" dus dat word wat oplettenTimDC wrote: Het was gewoon kwestie van een idee te laten zien.
Wie heeft er zin om zondag mee te gaan biken in Kluisbergen?
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Nog eentje om het af te leren:
http://www.titusti.com/2010/bikes/rockstarti.php
Titanium 29er
Gebruikt trouwens het FSR veer systeem (Specialized) en de achterbrug is van carbon 
http://www.titusti.com/2010/bikes/rockstarti.php
Titanium 29er
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hey wie gaat er morgen allemaal naar Herzele??
Als het geen oude wijven regent zal ik normaal ook present zijn voor de 75km.Zou wel vroeg genoeg willen vertrekken aangezien ik om 14.00uur bezoek heb. Dacht rond 08.00uur ter plaatse te vertrekken.
Tot morgen.
Als het geen oude wijven regent zal ik normaal ook present zijn voor de 75km.Zou wel vroeg genoeg willen vertrekken aangezien ik om 14.00uur bezoek heb. Dacht rond 08.00uur ter plaatse te vertrekken.
Tot morgen.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
laagvlieger wrote:Hey wie gaat er morgen allemaal naar Herzele??
Tot morgen.
Gisteren Stijn en Sven gezien en we hebben afgesproken om 8u aan watertoren Lebbeke. +-8u30 zijn we aan de start.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Litespeed Pisgah?acesventura wrote:je mag eens 3 X radenTimDC wrote:?????????????????????????????????acesventura wrote:Heb gisteren m'n nieuw frame besteld, zal nog wel een 3-tal weken duren ...![]()
![]()
![]()
Of moet het een verrassing blijven?
![]()
![]()
Iemand trouwens al the Trek Gary Fisher collection gezien:
http://www.trekbikes.com/nl/nl/collecti ... her/bikes/