Hoe oud zijn de vrouwelijke bikers?
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Allé, we zullen het gemiddelde hier eens opkrikken ; ben dit jaar op tram 4 gestapt ... heb wel wa laat m'n roeping gevonden, ben nogmaar een jaarke bezig, but enjoying every minute of it 
-
Bon Jovi lover
- Mountainbiker
Post by Bon Jovi lover »
Ik ben 33, maar voel me nog 16 zenne
! Ben eind vorig jaar gestart met MTB and I love it!! Had een oude mtb (zonder vering) en amai ik was altijd dooreen geschud als ik in de bossen ging.. Dus ineens maar eens iets nieuws gekocht en vandaar mijn keuze voor ne Cube Access. Het was liefde op het eerste gezicht en ik heb er nog gene moment spijt van gehad!! Hopelijk blijft da zo hé.. 
Ik blaas volgende maand 33 kaarsjes uit en ben dan ook van plan dan te beginnen mtb'en. Voorlopig ben ik er nog niet helemaal uit welk Cube model ik ga nemen (rond de 1.000 euro), dus dan kan er nog niet gefietst worden uiteraard.
Ik hoop in ieder geval dat ik de smaak te pakken krijgen, lijkt me wel een leuke uitdaging.
Trouwens, ik mis hier links bij de profielgegevens wel een verwijzing naar de leeftijd van de forummers. Ik vind dat wel belangrijk omdat je toch altijd een tekst op een andere manier zal interpreteren als het geschreven is door iemand van bijv. 13 jaar of 43 jaar... Ook een verwijzing naar woonplaats zou niet misstaan.
Trouwens, ik mis hier links bij de profielgegevens wel een verwijzing naar de leeftijd van de forummers. Ik vind dat wel belangrijk omdat je toch altijd een tekst op een andere manier zal interpreteren als het geschreven is door iemand van bijv. 13 jaar of 43 jaar... Ook een verwijzing naar woonplaats zou niet misstaan.
-
Bon Jovi lover
- Mountainbiker
Post by Bon Jovi lover »
Ik ben 33 en van Langdorp (bij Aarschot). Mijn niveau is 'gevorderd' beginner, allé zo noem ik het hé 
Ben al een dik jaar bezig met MTB, heb begin vorig jaar ook een Cube gekocht, een Access WLS Pro 2010 en ben er heel content van! Is prijs/kwaliteit een goede keuze. Heeft een kleine 900 euro gekost.
Succes met het kiezen en nog veel MTB-plezier!!
Ben al een dik jaar bezig met MTB, heb begin vorig jaar ook een Cube gekocht, een Access WLS Pro 2010 en ben er heel content van! Is prijs/kwaliteit een goede keuze. Heeft een kleine 900 euro gekost.
Succes met het kiezen en nog veel MTB-plezier!!
geslacht m/v of iets anders zou er ook mogen instaanVanquish wrote:Ik blaas volgende maand 33 kaarsjes uit en ben dan ook van plan dan te beginnen mtb'en. Voorlopig ben ik er nog niet helemaal uit welk Cube model ik ga nemen (rond de 1.000 euro), dus dan kan er nog niet gefietst worden uiteraard.Ik hoop in ieder geval dat ik de smaak te pakken krijgen, lijkt me wel een leuke uitdaging.
Misschien wel het vermelden waard in dit gedeelte:K10 wrote: geslacht m/v of iets anders zou er ook mogen instaan
http://forum.mountainbike.be/viewforum.php?f=14
Het het echter zelf nog niet gedaan want ben hier nog maar lid en zou niet meteen de stempel als 'klaagster' of negatieveling willen krijgen, lol.