shimano 2010-2011
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- FantaDHrider
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
BB30 en 2x9 (of 10) en we zijn geïnteresseerd 
Persoonlijk vond ik de FC-M960 nog de meest geslaagde XTR!
Vier jaar met gripshifters gereden en onlangs overgeschakeld op XTR (shadow & rapidfire) en 'k mis ze voor geen meter.
Hopelijk houdt mijn SRAM X.0 achterderrie op de andere bike het nog vol tot lancering XTR 2011
Vier jaar met gripshifters gereden en onlangs overgeschakeld op XTR (shadow & rapidfire) en 'k mis ze voor geen meter.
Hopelijk houdt mijn SRAM X.0 achterderrie op de andere bike het nog vol tot lancering XTR 2011
verklaar...RigolleM wrote:BB30 en 2x9 (of 10) en we zijn geïnteresseerd
Heb het geluk om al rond te rijden met de nieuwe XTR.
Een paar dingen:
*Ik denk wel dat het de verwachtingen zal inlossen
*Remmen zijn super-vet
*Wat meer "bling-bling" dan de vorige xtr modellen
*Schakelen is superieur
Wegens andere drukke bezigheden ga ik me niet bezig houden met het trekken en uploaden van foto's. Kom da zelf maar doen .
Of anders kom je maar eens kijken op de 24u in Westerlo.
Een paar dingen:
*Ik denk wel dat het de verwachtingen zal inlossen
*Remmen zijn super-vet
*Wat meer "bling-bling" dan de vorige xtr modellen
*Schakelen is superieur
Wegens andere drukke bezigheden ga ik me niet bezig houden met het trekken en uploaden van foto's. Kom da zelf maar doen .
Of anders kom je maar eens kijken op de 24u in Westerlo.