De zoveelste F1! *Update p7*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik was ne materiaalfreak voor wat betreft karpervissen en met de bikes is het er niet op verbeterd...

- Foxy
- Mountainbiker
kvind da zadel ook ni echt optimaal, ma kzal hem eerst verslijten, idem voor die cannondale zadelpen en stuur, da zal met tijd ook wel gewijzigd wordenVolder wrote:
zouden beter ne F1 club oprichtenFoxy wrote:WAAAAW ZO'N ZOTTE VELO
ben ik content da k da zadel en die shifters ervan heb veranderd, zo rijden we toch ni allemaal met exact het zelfde rond
en da zadel vind ik ni zo comfy eigenlijk, da zal ook wel nog veranderen...
en denk dat die rode alu zadelpen van KCNC der wel beter op zou staan![]()
kmoet mij ook nog terug gaan uitmeten, zit nog niet ideaal, ook vraag ik mij af of ik niet beter zou zijn met ne rizer bar... maar te weinig ervaring om dat allemaal te weten![]()
- Volder
- Mountainbiker
indeed, eerst verslijtenFoxy wrote: kvind da zadel ook ni echt optimaal, ma kzal hem eerst verslijten, idem voor die cannondale zadelpen en stuur, da zal met tijd ook wel gewijzigd worden
al zal ik prolly wel eens kijken om die Hutchinson cobra tubeless ready banden erop te leggen , met die red wall, denk dat da schoon ga staan :)
- Volder
- Mountainbiker
Bwoa, kvind niet dat er zoveel rode accenten zijn op de F1...La-Pierre wrote:Hopelijk niet te veel rood!Volder wrote:Met de creditcard in de hand komt men door....
Kon het niet laten, heb 2 Hutchinson cobra red wall bandjes besteld, denk dat dat er mooi gaat onder staan, foto's volgen waarschijnlijk morgen
en kheb meestal nog n goed oog voor mooi ogende dingen
althans dat hoop ik ^^