Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Wat die beestjes betreft, deze beetjes lijken hel erg op die van midges. Ooit een tent vol van die dingen gehad in Ierland en ik kan je verzekeren dat je dan om 5u 's morgens uit je tent kruipt en uit miserie terug begint te wandelen. Echt een hel daar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Midge
Was sowieso ergens in't eerste deel. Daar had ik mouwstukken aan en heb geen beten op m'n armen. M'n benen staan vol en die dingen jeuken verdoeme hard sinds deze morgen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Midge
Was sowieso ergens in't eerste deel. Daar had ik mouwstukken aan en heb geen beten op m'n armen. M'n benen staan vol en die dingen jeuken verdoeme hard sinds deze morgen!
-
Herder Ronny
- Mountainbiker
Post by Herder Ronny »
Eughmm... zou kunnen, maar 'k heb niet zoveel op andere bikers gelet. Wel af en toe aangesproken geweest, maar soms op momenten waar ik met moeite zelf iets kon terug zeggenprideandglory1891 wrote:Herder Ronny (denk ik) reed daar juist ook op dat moment (ik trek ex8)
Toen ik het vangnet zag hangen, ben ik afgestapt... na 2 mislukte RDHF pogingen wou ik deze absoluut uitrijden, en geen risico's genomen!
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Door mijn zadelpen te breken met 4h 30 over de streep gereden en een 120ste plaats,als ik mijn verloren tijd ongeveer eraf trek(4km te voet en lopend tot bevoorrading ,nieuwe zadelpen gemonteerd en weer vertrokken ,snel 30min kwijt) kon ik rond de 60ste plaats geeindigd zijn
Daar zou ik erg tevreden mee geweest zijn ,allé nu ook ze
Volgend jaar beter
Daar zou ik erg tevreden mee geweest zijn ,allé nu ook ze
Volgend jaar beter
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
niks te
... een
is meer op zijn plaats man! De 115 uitrijden is een prestatie op zich...
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Tja, 't kon rigolle M. geweest zijn ook é dak tegen kwamHerder Ronny wrote:Eughmm... zou kunnen, maar 'k heb niet zoveel op andere bikers gelet. Wel af en toe aangesproken geweest, maar soms op momenten waar ik met moeite zelf iets kon terug zeggenprideandglory1891 wrote:Herder Ronny (denk ik) reed daar juist ook op dat moment (ik trek ex8)![]()
![]()
Toen ik het vangnet zag hangen, ben ik afgestapt... na 2 mislukte RDHF pogingen wou ik deze absoluut uitrijden, en geen risico's genomen!
bij mij ook vooral goede commentaren en belevenissen, ik sta idd ook vol met van die rode puntjes,
ook 1 keer met een 10-tal 200m verkeerd gereden alle kalkpijlen en gewone pijlen weg in een bocht naar links even voor het kasteel.
Voor de rest vond ik de bevoorradingen goed, maar die koeken van den Aldi, die wel lekeer zijn, kwamen wel mijn oren uit op t laatst, mss wat meer afwisseling, die kazakes en rijstaartjes deden deugd.
Voor de rest genoten van de pracht van de natuur op het parcours, ik had schrik van de lange, maar al bij al nog vrij fris aangekomen.
ook 1 keer met een 10-tal 200m verkeerd gereden alle kalkpijlen en gewone pijlen weg in een bocht naar links even voor het kasteel.
Voor de rest vond ik de bevoorradingen goed, maar die koeken van den Aldi, die wel lekeer zijn, kwamen wel mijn oren uit op t laatst, mss wat meer afwisseling, die kazakes en rijstaartjes deden deugd.
Voor de rest genoten van de pracht van de natuur op het parcours, ik had schrik van de lange, maar al bij al nog vrij fris aangekomen.
-
Orkje
- Mountainbiker
Ik reed met een 'dinglespeed' (ik kon dankzij een kettingspanner (oude achterderailleur) manueel van 32-22 naar 22-22 gaan) en moet zeggen dat ik heel blij was dat ik voor deze rit een dergelijk 'achterpoortje' voorzien had.Iemand die we kennen SS gereden? Ik heb er drie gezien, maar ik heb geen idee of die mensen hier ook op 't forum zitten ...
Jammer genoeg ben ik na 22km moeten stoppen wegens pijn/branderig gevoel in de borst (straks naar dokter).
Over het grootste deel van het parcours kan ik dus niets zeggen, maar volgend jaar sta ik daar zeker terug!
Ik betwijfel of de twee andere ss'ers die ik zag hier op het forum zitten. Op Dirty Pages kun je ze wel terugvinden.