neenee, beestjes (van die kleine zwarte krengen).Tabula Rasa wrote:off topic ... mijn benen staan vol rode blaasje/uitslag. nochtans niet echt in de netels gereden. van de modder?
Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
bedoelde wel degelijk die afdaling waar er zo'n oranje vangnet geplaatst was... eerste deel lukte, derde deel na de bocht ook, maar dat vangnet gedeelte was me toch van het goeie teveel... Als er mensen zijn die dat al rijdend doorgeraken:s-biker gert wrote:toch welEmperor of the Mud wrote: enkel die extreme afdaling waar er volgens mij niemand reed,, voelde wel de toppen van mijn achterband tegen mijn gat schuren
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
hier zijn het de armen... wss van die modder he... the day after zijn ze bijna helemaal verdwenen...Tabula Rasa wrote:off topic ... mijn benen staan vol rode blaasje/uitslag. nochtans niet echt in de netels gereden. van de modder?
Het zou mij verbazen als er daar mensen zijn die op hunne zadel blijven zitten .Emperor of the Mud wrote:bedoelde wel degelijk die afdaling waar er zo'n oranje vangnet geplaatst was... eerste deel lukte, derde deel na de bocht ook, maar dat vangnet gedeelte was me toch van het goeie teveel... Als er mensen zijn die dat al rijdend doorgeraken:s-biker gert wrote:toch welEmperor of the Mud wrote: enkel die extreme afdaling waar er volgens mij niemand reed,, voelde wel de toppen van mijn achterband tegen mijn gat schuren
... ik kan/durf het niet.
Maar ja alles kan he ...
Mijn armen én benen staan vol met van die rode puntjes.
Aan die bevoorrading in de venen op het stuk voor de 90/115, hing er een hele zwerm muggen rond mij zodra ik stil stond. Dus dat zal wel de oorzaak zijn.
Die afdaling met die vangnetten was na het kasteel. Die heb ik ook niet gereden, leek me vragen om je nek te breken daar.
Al zou het me niet verwonderen dat sommigen het wel kunnen. Als ik de techniek van sommige rijders zie voel ik me vaak heel klein, al ben ik technisch zeker niet zo slecht ook.
Aan die bevoorrading in de venen op het stuk voor de 90/115, hing er een hele zwerm muggen rond mij zodra ik stil stond. Dus dat zal wel de oorzaak zijn.
Die afdaling met die vangnetten was na het kasteel. Die heb ik ook niet gereden, leek me vragen om je nek te breken daar.
Al zou het me niet verwonderen dat sommigen het wel kunnen. Als ik de techniek van sommige rijders zie voel ik me vaak heel klein, al ben ik technisch zeker niet zo slecht ook.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
Aha, NA het kasteel dus... De echte kasteelafdaling herinner ik me nu ook terug... Was idd héél steil opt laatste...
Die afdaling met vangnet was nog doenbaar, wel soms op het randje. De truc is vaak om je voorwiel de goeie richting op te sturen, de achterkant volgt dan bijna automatisch. Een beetje durven driften helpt in snelle korte bochten ook nog wel eens.
Het enige echt onberijdbare stuk was na 20km aan dat riviertje, daar fietst een held als Ken Bulckie zelfs niet :)
Chapeau voor de organisatie ! Alles was prachtig ! Veel respect voor wie de 115 finishte
Een tip die sommigen een pak meer plezier zal bezorgen in de toekomst.. www.mtbclinics.be !
Het enige echt onberijdbare stuk was na 20km aan dat riviertje, daar fietst een held als Ken Bulckie zelfs niet :)
Chapeau voor de organisatie ! Alles was prachtig ! Veel respect voor wie de 115 finishte
Een tip die sommigen een pak meer plezier zal bezorgen in de toekomst.. www.mtbclinics.be !
Last edited by viperke on Mon 14 Jun 2010 10:48, edited 1 time in total.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Enkel afgestapt waar de oranje net hing, met die enorme steen, direct er na terug op de fiets.. Als ge niet snel kunt rijden moet je u amuseren op zo'n stukken é.. Herder Ronny (denk ik) reed daar juist ook op dat moment (ik trek ex8)Emperor of the Mud wrote:bedoelde wel degelijk die afdaling waar er zo'n oranje vangnet geplaatst was... eerste deel lukte, derde deel na de bocht ook, maar dat vangnet gedeelte was me toch van het goeie teveel... Als er mensen zijn die dat al rijdend doorgeraken:s-biker gert wrote:toch welEmperor of the Mud wrote: enkel die extreme afdaling waar er volgens mij niemand reed,, voelde wel de toppen van mijn achterband tegen mijn gat schuren
... ik kan/durf het niet.
- arne_be
- Mountainbiker
µEmperor of the Mud wrote:hier zijn het de armen... wss van die modder he... the day after zijn ze bijna helemaal verdwenen...Tabula Rasa wrote:off topic ... mijn benen staan vol rode blaasje/uitslag. nochtans niet echt in de netels gereden. van de modder?
was inderdaad bij de bevoorrading op de lus van de 115 dat er van die mini-muggen zaten, die serieus aan men lijf gezeten hebben.