Zo 13/06/2010 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

haha! voel me vandaag voor ne keer goed... ze noemen m'n gemiddelde cancellariaans!!! 8)

Vrees toch dat het klopte manne! 60km en was terug binnen na 2u14'
Ofwel waren de 60km gigantisch mis maar denk het nie want hadden met 4 van de club gemeten.

Zal me volgend jaar inschrijven voor de Hagelandse, bedankt voor de tip :P

Alhoewel, zo ne goeie dag hebt ge nie dikwijls op een jaar zeker :bounce:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

koenvgn wrote:haha! voel me vandaag voor ne keer goed... ze noemen m'n gemiddelde cancellariaans!!! 8)
ik ben idd door serieus rappe mannen voorbij-gezoefd geweest ... en ééne zelfs twee keer #-o
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Was inderdaad een héél snel parcours, normaal gewend om deze tocht (bloso) in de andere richting te rijden.
Dit maakt toch dat het wat minder zwaar was.

Wij hadden met ons drieën 26,2 km/h gemiddeld voor de 60 km. :wink:
Beny
Mountainbiker

Re: mtb

Post by Beny »

matizze wrote:ben vandaag ook gaan rijde na 15km hebbe ze mij kunne weg doen na spoed gevalen op de elleboog genaait :(
dan zat gij naast mij in de wachtzaal :-D
maar ikke wel met zenuwpijn vanuit mijne nek
daardoor gisteren niet gestart in Willingen
Bosbeer
Mountainbiker

Re: mtb

Post by Bosbeer »

matizze wrote:ben vandaag ook gaan rijde na 15km hebbe ze mij kunne weg doen na spoed gevalen op de elleboog genaait :(
matizze,ik wens je van harte beterschap zodat je vlug terug kan genieten van het mountainbiken.
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

mainx wrote:Vandaag de 60 km gedaan, met 22km/h gemiddeld.

Best afgepeilde tocht dat ik tot nu toe gereden heb ! (Al is het nog maar mijn derde TT) De rest van de organisatie was ook allemaal meer dan deftig in orde.

PS: Iemand die weet van welk merk die roze muezli's waren ?

De roze mueslirepen zijn te koop in de Lidl.(kersensmaak) :wink:
guykesmtb
Mountainbiker

Post by guykesmtb »

BWphile wrote:Was inderdaad een héél snel parcours, normaal gewend om deze tocht (bloso) in de andere richting te rijden.

Het was een snelle tocht ,vanuit Olen gekomen daar de 60 gedaan goed voor 118 km. av. 30,1
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

de hagelandse chrono die ik elke editie al reed, kan en mag je niet vergelijken met deze rit, qua parcours althans, want op andere punten (bv. bevoorrading, organisatie,...) zijn er wel overeenkomsten of zelfs grote verschillen (hier was bv. de bepijling beter)

Dit parcours is korter, sneller en veel minder technisch dan de HC mét véél minder hoogtemeters.

Ter vergelijking: vandaag haalde ik avs. 25,6 op mijn ééntje (terwijl dit parcours eigenlijk ideaal was voor kleine groepjes; dan had het nog sneller gekund); vorige week in de HC gestrand op 21 avs.

Dit neemt niet weg dat ik vond dat deze tt een leuke training is en blijft,...alhoewel ik moet zeggen dat de Demermarathon naar mijn mening er blijft boven uitsteken qua (vergund) aanbieden van het beste wat Diest en omstreken te bieden heeft aan offfroadbiken.

En nee, ik ben niet gelinkt aan één of andere club: zuiver mijn eigen mening: in deze tt teveel bloso en teveel asfalt, wat én de hoge avs'jes verklaart..én vele bikers volgende week ergens op een zwaar mtb-parcours terug met hun beide voetjes van de pedalen zal brengen: kwestie van relativeren.

Dit geldt trouwens ook voor mezelf : ik voelde me vandaag een echt koerskieken. Misshien dat ik volgende week in Lustin echter al vlug gepluimd word.
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

guykesmtb wrote:
BWphile wrote:Was inderdaad een héél snel parcours, normaal gewend om deze tocht (bloso) in de andere richting te rijden.

Het was een snelle tocht ,vanuit Olen gekomen daar de 60 gedaan goed voor 118 km. av. 30,1
Dan denk ik dak de laatste km's in diest bij elle treintje heb gehangen.
Allé als gelle mee zo'n gele tenue's rijd
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

guykesmtb wrote:

amaai men klak, hedde gelle dan tege 40km/u in de bos ligge peren? :-)
Post Reply