verkiezingspoll
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ach cyclon, het is alweer een diaboliseren van de tegenstander. De Wever is een flamingant, dus vindt hij alle Walen lamme niksnutten. Hoe simpel !
Wat velen bij links niet kunnen ( willen ?) begrijpen is dat dat NVA een reorganistie van België nastreeft. Zowel Vlaanderen, Brussel als Wallonië functioneren goed, alleen die federale structuur loopt altijd vast.
Kijk naar Tsjechoslovakije, na de splitsing zijn beide landen er economisch op vooruit gegaan.
Voor de Belgicisten tegen beter weten in : bekijk het zo.
Een ronde van Frankrijk, de helft van het peleton met MTB's, de andere helft met racefietsen. Een parcours half asfalt, half onverhard.
Ziet er zeer leuk uit, maar resulteert alleen maar in chaos. Dus splitsen die wedstrijd in twee aparte, twee zeer mooie wedstrijden.
Wat velen bij links niet kunnen ( willen ?) begrijpen is dat dat NVA een reorganistie van België nastreeft. Zowel Vlaanderen, Brussel als Wallonië functioneren goed, alleen die federale structuur loopt altijd vast.
Kijk naar Tsjechoslovakije, na de splitsing zijn beide landen er economisch op vooruit gegaan.
Voor de Belgicisten tegen beter weten in : bekijk het zo.
Een ronde van Frankrijk, de helft van het peleton met MTB's, de andere helft met racefietsen. Een parcours half asfalt, half onverhard.
Ziet er zeer leuk uit, maar resulteert alleen maar in chaos. Dus splitsen die wedstrijd in twee aparte, twee zeer mooie wedstrijden.
-
Simp
- Mountainbiker
Ok, een spreekwoord gebruiken is vanaf nu een ad hominem argument. Dure woorden, maar je moet ze wel juist gebruiken. Want als ik oude koeien uit de gracht haal, beledig ik natuurlijk alle oude koeien.cyclon wrote:
bedoel je dit?:
of ben je gewoon weer ad hominem bezig (ik 'scheld' op weerloze mensen', blijkbaar omdat ik van impe's artikel als kleuterklas journalistiek omschrijf of sommige belgicisten als hypocrieten), omdat je inhoudelijk nergens staat?Simp wrote:Het bestaat niet door partijen zoals de NVA en het Vlaams Belang, die reeds jarenlang een rad voor de ogen van Jan met de pet draaien dat alle Walen lui zijn, dat ze niet willen werken en dat de 'hardwerkende Vlaming' daar moet voor opdraaien. Alles is de fout van de Walen, ook de politieke crisis.
ik heb evenveel recht om hier, zoals jij het uitdrukt, "mijn mening op te dringen" als jijSimp wrote:Maak misschien anders een blog met al je kritieken, dan moet je hier uw mening niet zitten opdringen aan iedereen die onwetend dit topic opent.
Bovendien is het vrij objectief te meten dat jij hier aan de lopende band artikels postte van de N-VA om ze gelijk te geven, aangevuld met artikels van 'belgicistische' journalisten die je vervolgens tot de grond afbrandde als 'links', 'ultra-belgicistisch', enz... In die mate dat er dikwijls geen interactie was, maar een soort eenrichtingsverkeer van N-VA propaganda. Heel tof dat je zo fanatiek bent, maar misschien kan je dan beter op facebook een fanpagina opstarten voor het onafhankelijke Vlaanderen.
En nee, ik heb geen lidkaart van een of andere partij en ben ook niet van plan om ooit een aan te vragen. Ik ben zelfs niet echt geïnteresseerd in politiek. Ik wil gewoon dat alles goed draait en hoop heel hard dat ze nu eens economische en budgetaire maatregelen nemen ipv weer gedurende heel de onderhandelingen zeiken over BHV en een confederale staat. Op dit moment compleet nutteloos, wil België er in de nabije toekomst er economisch bovenop komen. Maar ik vrees een beetje dat dit niet de eerste prioriteit is van de partijen die de stemmen hebben gekregen. De N-VA wilt meer bevoegdheden voor Vlaanderen en de PS heeft totaal geen interesse in besparen.
Meer heb ik er niet over te zeggen.
http://www.vvb.org/extra//34133/politie ... rondas.pdfEen collega vertelde me onlangs dat hij wel begrip had voor
wat ik aan het doen was, en in deze materie ook graag een persoonlijk
en onafhankelijk meningenapparaat wou ontwikkelen, maar dat hij nu
eenmaal nog schoolgaande kinderen had. Ik vrees dat deze anekdotes
de atmosfeer schetsen, niet alleen in het Huis (VRT), maar op vele andere redacties: conformisme aan de ongeschreven wet van het Belgicisme als de moreel betere optie.
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/op ... 117073.htm