Zo 13/06/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Freezing
- Mountainbiker
Heb de 60 km vandaag gereden, het was lang geleden voor mij dat ik nog eens voor de mtb koos. In het verleden meer op de weg gereden.
Twas een mooie tocht, lag er heel goed bij.
Goed uitgepijld en een goede bevoorrading
Ik had wat meer hellingen verwacht, mja tis de ardennen ook niet
60km => 25,5km/h gemid
Tot volgende jaar
Twas een mooie tocht, lag er heel goed bij.
Goed uitgepijld en een goede bevoorrading
Ik had wat meer hellingen verwacht, mja tis de ardennen ook niet
60km => 25,5km/h gemid
Tot volgende jaar
- phille
- Mountainbiker
sinds wanneer moet ik achter mijn groupie aanlopen ?ikke met de fiets wrote:as ik morgen ook kom, gaade mij dan goeiendag zeggen deze keer ?
anyway, na 40km over de baan moeten terugrijden, geen achterrem meer is niet te doen als je constant op je voorrem moet rijden, nogal lastig als je dan iedereen ophoud ...
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
ben hier ook komen rijden,
met de fiets naar daar gekomen, de 60km gedaan en dan terug mee de fiets. Goed voor 104km mee een gemiddelde van 23.1
Was ne ferme tocht, staat volgend jaar terug op de kalender
met de fiets naar daar gekomen, de 60km gedaan en dan terug mee de fiets. Goed voor 104km mee een gemiddelde van 23.1
Was ne ferme tocht, staat volgend jaar terug op de kalender
Het was inderdaad een toffe rit, de eerste 20km waren te vergelijken met de regiotour gisteren maar daarna begon het bos en de heuveltjes te komen.
moet toegeven dat de bergskes op het laatste pijn begonnen te doen, de 100km van gisteren zullen daar wel voor iets tussen zitten.
bevoorradingen waren goed en pijlen ook duidelijk, vlak voor de 2e bevoorrading een pijltje gemist en op het einde in het centrum van Diest ook de mist in gegaan, ipv te zoeken zijn we dan maar naar de auto gereden.
een dikke 58km op de teller, 438 hm en een avs van 24.2.
GPS track is op mijn wikiloc terug te vinden:
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Griffon
moet toegeven dat de bergskes op het laatste pijn begonnen te doen, de 100km van gisteren zullen daar wel voor iets tussen zitten.
bevoorradingen waren goed en pijlen ook duidelijk, vlak voor de 2e bevoorrading een pijltje gemist en op het einde in het centrum van Diest ook de mist in gegaan, ipv te zoeken zijn we dan maar naar de auto gereden.
een dikke 58km op de teller, 438 hm en een avs van 24.2.
GPS track is op mijn wikiloc terug te vinden:
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Griffon
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag voor de 44 geweest. was wel een coole (voor mij) snelle TT, en de hm's hadden ze pesies voor de laatste 10 k opgespaard
of was het de 58 k van zaterdag die nog in mijn beentjes zaten ....
gedeelde mening over de pijltjes-verwarring in het centrum, gecombineerd met rasechte zondagrijders op 4 wielen ; als dit een must was om tot de 44 k te komen, heb ik liever ietskes korter ipv mé de auto's geconfronteerd te worden.
voor de rest pico-bello in orde !
of was het de 58 k van zaterdag die nog in mijn beentjes zaten ....
gedeelde mening over de pijltjes-verwarring in het centrum, gecombineerd met rasechte zondagrijders op 4 wielen ; als dit een must was om tot de 44 k te komen, heb ik liever ietskes korter ipv mé de auto's geconfronteerd te worden.
voor de rest pico-bello in orde !