Good 'n Evil grips te smal
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
Philippe Van Geel
- Mountainbiker
Good 'n Evil grips te smal
Post by Philippe Van Geel »
Ik heb onlangs Race Face Good 'n Evil grips, die zogezegd universeel zijn, gekocht van een webshop. Toen ik ze wou aanbrengen bleek mijn stuur, een Ritchey WCS 31,8mm, te dik. Dit is alweer een setje dat niet past. Eerder was dat ook al het geval met SRAM's. Ondertussen rij ik nog altijd rond met tot op de draad versleten grips van dik 5 jaar oud. Ik vraag mij af of er wel grips zijn die passen op dit stuur. Mijn volgende keuze valt op de ESI Racer's Edge. Weet iemand of die passen?
- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Re: Good 'n Evil grips te smal
Die ESi grips zullen wel passen, maar je moet wel wat wringen om ze erop te krijgen. Zijn die andere grips vaste of kunnen deze vervormen? Als ze kunnen vervormen, dan kan je ze er wel opkrijgen met bv het stuur nat te maken met ruitenreiniger.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
met de compressor lucht tussen grips en stuur blazen, dan gaan ze er als een 'hovercraft' over.
Aan de grips en stuur zal het niet liggen, maar aan de techniek van de monteur
ESI grips monteren het moeilijkst van allemaal, dat is echt een pain in the ass, zelfs met compressor.
Aan de grips en stuur zal het niet liggen, maar aan de techniek van de monteur
ESI grips monteren het moeilijkst van allemaal, dat is echt een pain in the ass, zelfs met compressor.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019